فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی تاکید کرد که شرارتهای رژیم صهیونی و آمریکا در این منطقه عکسالعمل جبهه متحد مقاومت را در پی خواهد داشت.
سرلشکر امیر حاتمی، فرمانده کل ارتش با صدور پیامی گفت: به پشتوانۀ شما مردم همیشه در صحنه، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشدار میدهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارتهای دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد.
وزارت اطلاعات از انهدام ۴ هسته عملیاتی گروهک تروریستی-تکفیری با دستگیری ۱۹ تروریست، کشته شدن ۵ نفر از آنان، کشف سلاح و مواد منفجره فراوان و شهادت یک سرباز گمنام امام زمان(عج) خبر داد.
سرپرست وزارت دفاع با تاکید بر این که پشتیبانی از نیروهای مسلح با قدرت ادامه دارد گفت: تا زمان تنبیه متجاوز، لحظهای از مسیر دفاع از منافع و امنیت کشور عقب نخواهیم نشست.
سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استناد به قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونی، هرگونه همکاری رسانهای با دشمن از جمله تهیه و ارسال فیلم و عکس را جرم تلقی کرده و بر برخورد قاطع با مرتکبان تأکید کرد.