دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1403 - 11:10

قهرمانی شیراز در مسابقات فوتسال منطقه یک دانشگاه آزاد

قهرمانی شیراز در مسابقات فوتسال منطقه یک دانشگاه آزاد
تیم شیراز عنوان قهرمانی مسابقات کشوری فوتسال منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی را از آن خود کرد.
کد خبر : 912173

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشوراستان‌های (فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد) بزرگداشت دهه کرامت با حضور تیم‌های بوشهر، شیراز، ارسنجان، لامرد، مرودشت، میمند، گچساران، یاسوج، تنگستان، نورآبادممسنی، کازرون، بیضا، داریون، آباده، خرامه و داراب، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با بیان این مطلب به خبرنگار آنا گفت:‌ در این مسابقات پس از انجام ۳۲ بازی جذاب و دیدنی در رقابت فینال دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز موفق شد واحد بوشهر را با نتیجه دو بر صفر شکست داده و قهرمان این دوره از مسابقات شود.

محمد یزدان‌پناه با بیان اینکه مقام دوم این مسابقات را دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر کسب و مقام سوم به صورت مشترک به واحدهای دانشگاهی گچساران و لامرد رسید، عنوان کرد:‌  کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به مرکز میمند و مرکز خرامه اهدا شد.

وی افزود:  برگزاری این مسابقات با حضور ۱۶ تیم و مشارکت کارکنان و استادان دانشگاه که رکوردی در کشور محسوب می‌شود، باعث ایجاد انگیزه و شور نشاط کارکنان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته