دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1403 - 09:36

برگزاری جشنواره استارت‌آپ سرآمدان شاهد و ایثارگر در ۴ سطح فناورانه

برگزاری جشنواره استارت‌آپ سرآمدان شاهد و ایثارگر در ۴ سطح فناورانه
مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: چهارمین رویداد استارت‌آپ سرآمدان شاهد و ایثارگر در ۴ سطح فناورانه شامل ایده، تحقیق و توسعه (R&D)، نمونه محصول (MVP) و توسعه بازار محصول برگزار شد.
کد خبر : 911887

محمدمهران لسان‌صدق، مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره چگونگی برگزاری چهارمین رویداد استارت‌آپ سرآمدان شاهد و ایثارگر در سرای نوآوری پوشاک این دانشگاه اظهار کرد: این رویداد در چهار سطح فناورانه شامل ایده، تحقیق و توسعه (R&D)، نمونه محصول (MVP) و توسعه بازار محصول با حضور مدرسان و داوران ملی و استانی برگزار شد.

وی افزود: این رویداد با هدف حمایت از سرآمدان شاهد و ایثارگر فعال در عرصه کسب‌وکارهای نوپا و کمک به ارتقای سطح توانمندی به‌ویژه در بخش مارکتینگ و جذب سرمایه‌گذار با مشارکت مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد و واحد آموزش نخبگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، شتاب‌دهنده پیشگامان کویر یزد و پارک علم و فناوری در سرای نوآوری پوشاک دانشگاه برگزار شد.

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد هدف برگزاری این رویداد را خلق ایده و حمایت از کسب‌وکارهای نوپا دانست و گفت: در راستای این طرح، برای افرادی که استارت‌آپی را آغاز نکرده‌اند؛ اما دغدغه کسب‌وکار دارند نیز آموزش‌هایی در نظر گرفته شده است.

به گزارش آنا، علی‌اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و محمدحسین پارسائیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد در روز دوم این مسابقات از این رویداد بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته