دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1403 - 09:49

پزشک هوادار: حقیقی با مُسکن جلوی پرسپولیس بازی کرد

پزشک هوادار: حقیقی با مُسکن جلوی پرسپولیس بازی کرد
پزشک تیم هوادار گفت: علیرضا حقیقی با تراپی های فیزیوتراپ و مصرف مسکن برابر پرسپولیس بازی کرد.
کد خبر : 910803

عباس زاده پزشک تیم هوادار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص مصدومیت علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیمش در دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: حقیقی در تمرین روز قبل از بازی با پرسپولیس روی یک پرش از ناحیه عضله دوقلوی پای چپ دچار آسیب دیدگی شد. بعد از تمرین اقدامات اولیه پزشکی انجام شد و با وجود درد و مشکل در راه رفتن، به همراه تست‌هایی که انجام دادیم اسپاسم شدید در عضله دوقلو داشت. با تراپی‌هایی که فیزیوتراپ تیم‌مان انجام دادند و حتی صبح بازی به او مسکن دادند.

وی ادامه داد: در زمان گرم کردن درد نداشت، اما روی یک صحنه که می‌خواست شوت بزند باز از همان ناحیه عضله دوقلو فشار آمد و دچار آسیب‌دیدگی شدید شد تا در ادامه بازی نتوانیم از او استفاده کنیم. فعلاً نمی‌توان در مورد شدت مصدومیت حقیقی چیزی گفت. باید التهاب از بین برود، عکس MRI گرفته شود و بعد از آن مشخص می‌شود چگونه است ولی تست‌ها گرفته شده و باید منتظر جواب عکس MRI باشیم.  

پزشک تیم هوادار درباره اینکه مصدومیت کهنه و قدیمی برای حقیقی نبوده است، گفت: نه در تمرین روز گذشته بود. استرس مصدومیت وی را داشتیم، خوشبختانه فیزیوتراپ تیم تلاش شبانه‌روزی کرد. خود حقیقی دوست داشت تا بازی کند و با مسکن درد او کمتر شد. همه ما به احترام مسعود شجاعی و تعصبی که به تیم هوادار داریم در حال خدمت به تیم‌مان هستیم. خدا را شکر به بازی رسید ولی مصدومیت از ناحیه‌ای که آسیب دیده بود مانع از ادامه بازی او شد.

عباس زاده درباره اینکه حقیقی به بازی هوادار در جام حذفی در خانه گل‌گهر سیرجان می‌رسد، تصریح کرد: باید منتظر جواب عکس MRI باشیم و بعد از آن می‌توانیم اظهارنظر کنیم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته