دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1403 - 21:00

بادامکی: کمیته انضباطی به مربی رقیب پرسپولیس کمک کرد/ تمدید قرارداد اوسمار به خاطر بازی‌های حساس مسکوت مانده+فیلم

بادامکی: کمیته انضباطی به مربی رقیب پرسپولیس کمک کرد  تمدید قرارداد اوسمار به خاطر بازی‌های حساس مسکوت مانده+فیلم
معاون باشگاه پرسپولیس گفت: اگر بحث تمدید قرارداد وی مسکوت مانده به خاطر بازی‌های حساسی است که باقی مانده، اما مذاکرات ادامه دارد.
کد خبر : 910772

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین بادامکی در خصوص برتری پرسپولیس مقابل هوادار اظهار کرد: امیدوارم پیروزی‌های تیم تا سه بازی آینده ادامه پیدا کند و بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم.

وی در مورد دعوت از مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و صدور احکام بازی استقلال و ذوب‌آهن گفت: صدور احکام انضباطی قبل از بازی ایجاد ابهام می‌کند. بازیکن تیم حریف کاری کرد که هر جایی بود سه جلسه محرومش می‌کردند تا جلسه انضباطی تشکیل و حکم صادر شود. فکر می‌کنم، چون دو تا بازیکن این تیم محروم بود و دست مربی‌شان خالی بود یک جلسه محرومیت تعلیقی دادند و به نوعی می‌خواستند کمک کنند. فکر می‌کنم هر چه قدر از این احکام صادر می‌شود ذهن هوادار ما مشغول می‌شود و شبهه برانگیز است. ما هم به خاطر مسئولیتی که داریم مجبور به دفاع از حق تیم هستیم و هواداران از ما انتظار به حقی دارند. امیدوارم در دو سه هفته پایانی مسئولان کمیته انضباطی در صدور احکام دقت نظر بیشتری داشته باشند تا شبهه به حداقل برسد.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه احکام صادر شده مشکل دارد، گفت: بدون مشکل نبوده و شاید آنها هم در تلاش هستند تا بهترین تصمیم را بگیرند. نمونه آن چیدمان داوری برای بازی این هفته که تیم رقیب‌مان داوری که گذاشتند تحت فشار قرار می‌گیرد. داور نتواند آن توانایی خود را نشا دهد و هجمه علیه داوری ایجاد شود. فکر می‌کنم اگر دقت‌مان بالا باشد خیلی از صحبت‌ها انجام نمی‌شود.

وی در مورد اینکه مدیرعامل پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار می‌شود، اما سرمربی سپاهان با وجود حرف زدن در مورد پرسپولیس به کمیته انضباطی دعوت نمی‌شود، گفت: وقتی برای پرسپولیس اتفاقی می‌افتد سریعاً به مراجع قضایی و کمیته اخلاق دعوت می‌شوند اذهان عمومی مشغول می‌شود و شاید ما هم نتوانیم تصمیم درستی بگیریم. در حالی که تیم‌های دیگر صحبت‌های بدتری می‌کنند، اما اتفاقی نمی‌افتد و شاید از هر موضوعی مصون باشند.  

بادامکی در مورد اینکه تمدید قرارداد اوسمار منوط به قهرمانی پرسپولیس است، عنوان کرد: نه، اوسمار از زمانی که سرمربی شدن نتایج خوبی گرفته است. جام حذفی یک بازی خاص بود و نمی‌توانیم در مورد آن با قطعیت صحبت کنیم. اوسمار نشان داده مربی خوبی است و تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین نتایج را بگیریم. اگر بحث تمدید قرارداد وی مسکوت مانده به خاطر بازی‌های حساسی است که باقی مانده، اما مذاکرات ادامه دارد.

 

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته