دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1403 - 08:32
ملکی چوبری مطرح کرد؛

از راه‌اندازی دانشکده‌های تعلیم و تربیت تا تقویت مدارس سما

از راه‌اندازی دانشکده‌های تعلیم و تربیت تا تقویت مدارس سما
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تأکید کرد که به‌سمت راه‌اندازی دانشکده‌های تعلیم و تربیت و توسعه و تقویت مدارس سما حرکت می‌کنیم.
کد خبر : 910792

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، چهل و چهارمین جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این نشست گفت: دهه کرامت یادآور تحول‌آفرینی بانوان آسمانی است که می‌توانند رهبری دل‌های صد‌ها میلیون مسلمان را در عصر‌های مختلف برعهده بگیرند.

مجتبی ملکی چوبری بیان کرد: دهه کرامت یادآور تمام خوبی‌ها و جمال انسانی بوده و آنچه خیر، خوبی، رشد و کمال انسانی است؛ در این دهه که رأس آن حضرت معصومه سلام‌الله علیها و امام رضا علیه‌السلام قرار دارند، می‌درخشد.

وی متذکر شد: طی چند دهه فعالیت و تجربیات در عرصه‌های مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از تمام توان، تجربیات و کمک مدیران توانمند در استان استفاده کردیم که متشکل از تیمی متعهد، همدل، همسو و همفکر است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افزود: باید گام‌های بلندتری برداریم و اتفاقات مهم‌تری را رقم بزنیم و تمام مدیران باید پای‌کار باشند تا دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان که دارای سرمایه انسانی قوی، متعهد و مجرب است، به جایگاه اصلی خود برگردد.

ملکی چوبری، خواستار رعایت آراستگی و شئونات رفتاری شد و افزود: آراستگی و شئونات رفتاری یکی از موضوعاتی است که دانشگاه‌ها با آن درگیر یوده و با توجه به نزدیک شدن فصل گرما، پوشش‌ها باید در حد استاندارد و رعایت شئونات اسلامی باشد و مسئولان در دانشگاه به‌خصوص حوزه فرهنگی، پیگیر رعایت مصوبات شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه باشند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری تبیین کرد: امسال برای دانشگاه آزاد اسلامی سال بسیار مهم و حساسی است؛ چراکه با توجه به نامگذاری سال جدید و تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، باید سکوی مبدل دانایی را به توانایی تبدیل کنیم که در راستای تحقق این مهم به سمت دو پارامتر دانشکده‌های تعلیم و تربیت و توسعه مدارس سما حرکت خواهیم کرد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده درباره دانشکده‌های تعلیم و تربیت اسلامی اقدامات زیربنایی انجام شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در ادامه توضیح داد: با توجه به اولویت توسعه مدارس سما در سطح استان گیلان در نقاطی که خلأ وجود دارد باید ظرفیت‌ها شناسایی و تقویت شود.

ملکی چوبری، اجرای طرح پویش در دانشگاه را مهم دانست و ادامه داد: طرح پویش در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از سال گذشته استارت خورد و در شهر‌های استان گیلان با برگزاری رویداد صدرا با کیفیت بهتری برگزار خواهد شد، اما هدف از برگزاری رویداد صدرا، اجرای طرح پویش است و باید برای دانشجویان، مهارت و کارآفرینی ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید:

همه‌چیز درباره «طرح پویش»

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته