دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1403 - 14:14

نجفی: دانشجویان نخبه و ممتاز علمی وارد میدان شوند

نجفی: دانشجویان نخبه و ممتاز علمی وارد میدان شوند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تأکید کرد که دانشجویان نخبه و ممتاز علمی درراستای کمک به این دانشگاه وارد میدان شوند.
کد خبر : 912241

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در جشن دانشجویان ممتاز علمی این دانشگاه اظهار کرد: امروز در خدمت دانشجویانی هستیم که به یادگیری علم و ارتقای تحصیل‌شان اهمیت بسیار داده‌اند و جای آن دارد که به رسم اهمیت تقدیر از نخبگان از شما تشکر کنم که درس و آموزش‌تان را جدی می‌گیرید و بدانید که استعداد‌هایی همچون شما سرنوشت روشنی خواهد داشت و آینده میهن را خواهید ساخت.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان فارغ‌التحصیلان بسیاری داشته و در این ۲۵ سال تدریس، شاهد دانشجویان نخبه‌ای در این دانشگاه بوده‌‎ام که امروز از افراد تأثیرگذار هستند همچنان که از ۱۰ عضو هیئت رییسه این دانشگاه، ۶ فارغ‌التحصیل از این دانشگاه هستند و امروز دانشگاه را دانشجویان قدیم آن و فارغ‌التحصیلانش اداره می‌کنند.

دانشجویان نخبه و ممتاز علمی به کمک دانشگاه آزاد اصفهان بیایند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: شروع کار این دانشگاه از زمین بایری بود که با همت همکاران سابق و پیگیری دکتر فروغی از بیابانی برهوت و بلااستفاده به یکی از برترین واحد‌های دانشگاهی کشور تبدیل شد و امروز در عرصه ملی و بین‌المللی به جایگاهی رسیده که در حال رایزنی با دانشگاه‌های کشور‌های آسیای شرقی برای تبادل دانش و دانشجو هستیم تا دانشگاه در سطح بین‌المللی و حتی جهانی جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.

نجفی متذکر شد: همانگونه که در مدرسه زمستانی دانشجویان مالزیایی مشاهده کردیم، ظرفیت اصفهان به‌عنوان یک شهر برجسته تمدنی، مورد تعجب و غبطه دانشجویان و دانشگاه‌های کشور‌های دیگر واقع شد؛ بنابراین باید به یک باور جمعی از توانایی‌ها و امکانات خود برسیم و نباید ظرفیت‌های خودمان را دست کم بگیریم و دست به دست هم دهیم تا آینده روشنی برای ایران بسازیم.

دانشجویان نخبه و ممتاز علمی به کمک دانشگاه آزاد اصفهان بیایند

وی تأکید اشاره کرد: نیاز به کمک و مشارکت دانشجویان ممتاز داریم و یکی از عرصه‌های ورود و مساعدت آنان، طرح پویش است که دانشجویان بسیاری از طریق این طرح، وارد بازار کار شده‌اند، اما با حضور بیش از یک‌هزار دانشجو در این طرح، بازهم استقبال دانشجویان از این طرح در حد انتظار ما نبوده و انتظارمان بیش از این مقدار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، خطاب به دانشجویان گفت: اگر استادانی را در کشور می‌شناسید که علاقه‌مند به کار علمی، پژوهش مؤثر و حل مسئله و معضلات جامعه و از افراد تأثیرگذار و نخبه علمی هستند، به ما معرفی کنید تا با دعوت و جذب آنان از وجودشان بهره ببریم؛ چراکه همواره خواهان پیشرفت علمی و عملی دانشگاه و تأثیرگذاری و تحقق رسالت اجتماعی دانشگاه در راستای حل مسائل جامعه هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته