دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1394 - 10:01

تیم فوتبال ساحلی ملوان دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز حریف خود را شکست داد‎

تیم فوتبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در دومین دیدار از هفته دوم لیگ فوتبال ساحلی مقابل میهمان خود به برتری دست یافت.
کد خبر : 17129

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این دیدار که عصر شنبه در زمین فوتبال ساحلی استادیوم بندرگز برگزار شد، تیم ملوان بندرگز با نتیجه ۵ بر ۳ میهمان خود را با شکست بدرقه کرد. دو تیم در سه وقت ۱۲ دقیقه‌ای قانونی بازی به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند و در وقت اضافه نتوانستند گلی رد و بدل کنند. در ضربات پنالتی تیم بندرگز توانست هر سه ضربه خود را به ثمر برساند و تیم رودسر با زدن دو ضربه تنها یک گل به ثمر رساند. گل‌های این دیدار را برای تیم بندرگز در وقت قانونی محمد سادات مزنگی و علیرضا خسروی در ۱۲ دقیقه اول به ثمر رساندند و زننده هر دو گل تیم خزر رودسر محسن فکوری بود که در ۱۲ دقیقه دوم به ثمر رسید.


این دیدار در هفته دوم دور رفت رقابت‌های لیگ فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور برگزار شد. اکنون تیم بندرگز از مجموع دو بازی خود دارای یک امتیاز است و در هفته سوم باید به مصاف نماینده گناوه در بندر گناوه برود. تیم خزر رودسر نیز از دو بازی خود دارای ۳ امتیاز بوده و در هفته سوم میزبان نماینده تبریز است.


در رقابت‌های فوتبال ساحلی چنانچه تیمی در پایان وقت قانونی به برتری دست یابد ۳ امتیاز و چنان چه در وقت اضافه پیروز شود دو امتیاز و اگر در ضربات پنالتی به برتری دست یابد یک امتیاز کسب می‌کند. رقابت‌های فوتبال ساحلی در سه وقت ۱۲ دقیقه مفید برگزار می‌شود. بر اساس قانون رقابت‌های فوتبال ساحلی هر دیدار باید در ‌‌نهایت یک برنده داشته باشد. تیم‌های شهرداری تبریز، گلساپوش یزد، خزر رودسر، قو سپید انزلی، تاک تیران، یاران اصفهان، شهرداری بندرعباس، جهان نژادیان آبادان، دانشگاه آزاد بندرگز، موج گناوه، پارس جنوبی، زینت گس‌تر نوشهر و لسمان مروارید خزر ۱۳ تیم حاضر در رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال ساحلی کشور هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته