دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1403 - 10:45

عالمی: بازی با فولاد یکی از سخت‌ترین بازی‌های این فصل است/استقلال مدیر کاربلد و از جنس ورزش می‌خواهد

عالمی: بازی با فولاد یکی از سخت‌ترین بازی‌های این فصل است استقلال مدیر کاربلد و از جنس ورزش می‌خواهد
مربی سابق استقلال گفت: باشگاه استقلال نیاز به مدیر ورزشی دارد و اگر از جنس این تیم باشد بهتر خواهد بود.
کد خبر : 910612

ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شرایط استقلال برای حفظ صدر جدول در هفته‌های پایانی لیگ برتر اظهار کرد: شرایط تیم استقلال بسیار خوب است، پس از تغییرات در باشگاه که به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد، شاهد بودیم که مدیرعامل هم کنار رفت و این موضوع با توجه به وضعیت حساسی که تیم داشت به نظر به نفع باشگاه بود، چون کمک می‌کند تا حواشی کمتری در اطراف تیم باشد. بازی بسیار حساسی با ذوب‌آهن برگزار شد و تیم نیاز مبرمی داشت تا برای حفظ صدر جدول حتماً برنده باشد که این موضوع با تلاش تمامی ارکان تیم محقق شد. بازیکنان با تمام سلول‌های خود می‌خواستند که برنده باشند و این اتفاق در وقت های اضافه رخ داد.

استقلال چهار فینال تا پایان فصل دارد

وی ادامه داد: استقلال از لحاظ روحی روانی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و باید از نظر انگیزشی هم در بالاترین سطح باشد، چون با تیم خوب فولاد خوزستان بازی دارد، تیمی که این فصل در خطر سقوط است و با توجه به آوازه‌ای که در فوتبال ایران دارد و سابقه قهرمانی در لیگ برتر داشته، نمی‌خواهد تحت هیچ شرایطی سقوط کند، پس می‌آید تا بهترین بازی را ارائه کند. استقلال چهار فینال تا پایان فصل دارد که اولین فینال با فولاد خوزستان است و با توجه به بازیکنانی که به سبب محرومیت و مصدومیت غایب هستند، دست جواد نکونام برای چیدن ترکیب مدنظرش آنچنان باز نیست. کادرفنی باید نهایت دقت را به خرج بدهد تا با موجودیتی که در اختیار دارد و با حمایت حداکثری هواداران،استقلال در این بازی برنده حساس شود.

داوران اشتباهات تأثیرگذار داشته‌اند

بازیکن سابق استقلال با اشاره به نقش مهم داوران در قضاوت‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر عنوان کرد: کمیته داوران حداکثر تلاش خود را کرده تا بهترین داوران را انتخاب کند، اما برخی بازی‌ها با اشتباهات تأثیرگذار داوران که قطعاً سهوی بوده نتیجه‌ای دیگر پیدا کرده و این موضوع روی روند موفقیت یک تیم اثر منفی داشته و می‌تواند در هفته‌های پایانی نیز تأثیرگذار باشند. البته که داوران ما با تمام توان تلاش می‌کنند تا بهترین قضاوت را داشته باشند و کمیته داوران نیز تلاش می‌کند تا آماده‌ترین داوران خود را برای بازی‌های حساس و مهم پایان فصل انتخاب کند، امیدوارم که شاهد قضاوت‌های بی‌اشتباهی از سوی قشر زحمتکش فوتبال باشیم که بر گردن آن حق دارند.

هواداران حامیان و صاحبان اصلی باشگاه استقلال هستند

وی در مورد اینکه پس از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس شاهد تغییر مدیرعامل بودیم و باشگاه با سرپرست اداره می‌شود، یادآور شد: در سال‌های اخیر مدیرعاملانی برای استقلال انتخاب شدند که در مقطعی کارآمد و در مقاطعی ناکارآمد بودند. با برکناری مدیرعامل فعلی باید منتظر تصمیم هلدینگ باشیم که نقش اصلی را ایفا می‌کند. بدون تردید مدیری انتخاب می‌شود که بتواند سرمایه‌گذاری کلانی که بخش خصوصی انجام داده را به بهترین شکل جوابگو باشد. هواداران حامیان و صاحبان اصلی باشگاه استقلال هستند و اگر نباشند این باشگاه معنایی ندارد پس نیاز است تا مدیرانی انتخاب شوند که در رشد و توسعه باشگاه بهترین عملکرد را داشته باشند. ثبات در مدیریت مهم‌ترین نکته در مورد یک باشگاه است و مدیریت استقلال هم باید ثبات داشته باشد. قطعاً انتخاب مدیری که ورزشی و کاربلد باشد به سود استقلال است، چون تمامی نیاز‌ها را درک و لمس کرده و چه بهتر که از جنس استقلال باشد تا سختی‌ها و مرارت‌هایی که برای باشگاه گذشته درک کند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته