دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1403 - 10:12
مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک آبهای‌آرام

صعود مستقیم کانوی دونفره مردان به فینال/صعود علی آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان

صعود مستقیم کانوی دونفره مردان به فینال صعود علی آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
با برگزاری رقابت مقدماتی کانوی دونفره ۵۰۰ متر مردان عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه خود دوم شدند و مستقیما راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک شدند.
کد خبر : 906615

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد.تیم قایقرانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارد.عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند و کره با زمان ۱:۵۱.۷۱۶ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان ژاپن و تایلند اول و سوم شدند.
عادل مجللی و کیا اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

همچنین علی آقامیرزایی در گروه اول مقدماتی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، هنگ‌کنگ، هند، کره و ازبکستان با زمان ۳۹.۷۶۱ ثانیه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و راهی دور نیمه نهایی شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، کره و سنگاپور اول تا سوم شدند.علی آقامیرزایی در دور نیمه نهایی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲.۷۷۵ ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. در این رقابت نمایندگان تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.علی آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته