دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1403 - 10:43

اجرا ۷۳۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهر‌ها و روستا‌ها

اجرا ۷۳۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهر‌ها و روستا‌ها
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای ۷۳۱ هزار و ۸۷ واحد نهضت ملی توسط آن بنیاد در روستا‌ها و شهر‌های تحت مسئولیت بنیاد خبر داد و گفت: از تعداد واحد‌های اجرا شده ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.
کد خبر : 904315

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستا‌ها و شهر‌های تحت مسئولیت آن بنیاد تشریح کرد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هم‌اکنون ۷۳۱ هزار و ۸۷ واحد مسکونی در شهر‌ها و روستا‌ها توسط بنیاد مسکن و با مشارکت مردم به اجرا درآمده‌است. از این تعداد ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحد به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده و ۴۸۰ هزار و ۱۹۵ واحد نیز در دست اجراست.

صالحی توضیح داد: از ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحدی که تحویل متقاضیان شد، ۲۳۵ هزار و ۵۸۰ واحد روستایی و ۱۵ هزار و ۱۳۲ واحد شهری است. همچنین از واحد‌های در دست اجرا به تعداد ۴۸۰ هزار و ۱۹۵ واحد، ۲۴۵ هزار و ۹۶۰ واحد روستایی و باقیمانده آنها شهری است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص واگذاری زمین و شناسایی اراضی برای واگذاری به واجدان شرایط در روستا‌ها اعلام‌کرد: تاکنون ۶۶۰ هزار قطعه زمین برای واگذاری در روستا‌ها شناسایی شده و کار‌های آماده سازی آن در حال انجام است.

گفتنی است، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعهد کرده است تا از ۴ میلیون واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را به اجرا درآورد و تحویل متقاضیان بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته