دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دستگیری «رامش» عضو ارشد داعش در کرج

دستگیری «رامش» عضو ارشد داعش در کرج
سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضد تروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش در استان البرز خبر داد.
کد خبر : 904277

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سعید منتظرالمهدی از دستگیری محمد ذاکر مشهور به «رامش» عضو ارشد و سرتیم عملیات تروریستی داعش در ماهدشت کرج توسط سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز خبر داد.

سخنگوی پلیس در تشریح جزئیات این عملیات بیان داشت: در پی اشرافف اطلاعاتی و گسترده سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز و همراهی و همکاری در شناسایی تروریست‌ها توسط شهروند مسئولیت پذیر طی تماس به موقع با پلیس ۱۱۰ موفق به دستگیری عضو ارشد داعش با هویت «محمد ذاکر» مشهور به «رامش» و ۲ نفر دیگر از واحدهای تروریستی این گروهک شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: این افراد طی ۲ عملیات جداگانه در تور اطلاعاتی پلیس قرار گرفته و در تیراندازی به خودروی آنان سه نفر مورد اصابت گلوله و دستگیر شدند.

وی اظهار کرد:  این افراد قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند.

سخنگوی پلیس گفت: همچنین ۸ نفر از همراهان تروریست ها نیز دستگیر که خبرهای تکمیلی در خصوص نحوه اقدامات و ارتباطاتِ این تیم تروریستی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته