دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1403 - 12:03
هنرمندی که از «رزین» محصول تزئینی تولید می‌کند

همنشینی فناوری با تیک‌تیک ساعت‌ها

همنشینی فناوری با تیک‌تیک ساعت‌ها
فعال حوزه فناوری که با عشق و علاقه به هنر، محصولات تزئینی از رزین تولید می‌کند با احترام به ذائقه مخاطب، پای فناوری را به تیک‌تیک ساعت‌ها هم باز کرده است.
کد خبر : 902911

الهه قنبری مدیر هسته فناور مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان و علاقه‌مند به فعالیت‌های هنری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد که در این هسته، قلم‌زنی روی فلز، فیروزه‌کوبی و هنر زیبای رزین را به صورت تخصصی انجام می‌دهیم

دانش‌آموخته رشته تاریخ که حدود دو سال این فعالیت‌‌ها را به صورت حرفه‌ای انجام داده است، گفت: هشت ماه است که به عنوان هسته فناور «گلدن تایم مرکزی» با تولید محصولات تزئینی از رزین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان فعالیت داریم.

قنبری هدف اصلی هسته فناور متبوع خود را تولیدات ساعت دیواری با طرح، لوگو، عکس و رنگ مدنظر مخاطب برشمرد و بیان کرد: در کنار تولید، کلاس‌های آموزشی هم به صورت خصوصی یا گروهی از طرف هسته فناور برگزار می‌شود.

مدیر این هسته فناور عنوان کرد که با شرایط پرتلاطم فعلی بازار، فناوران برای تولید نیاز به پشتیبانی و حمایت دارند و از مسئولان ممی‌خواهیم که فناوران را حمایت کنند تا بتوانیم در این مسیر پایدار بمانیم.

این فعالیت‌ها علاوه بر اشتغال‌زایی و کسب درآمد برای فناوران و دانشگاه می‌تواند علاوه بر فعالیت دانشگاه، شهرک کوچک‌ صنعتی تبدیل بشوند و چه زیباست که تولیدات انبوه با نام هسته‌‌های فناور در اقتصاد کشور بدرخشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته