دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل امنیتی استانداری تهران:

آسمان ایران اسلامی در شب ۲۲ بهمن نورافشانی می‌شود

آسمان ایران اسلامی در شب ۲۲ بهمن نورافشانی می‌شود
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: موکب‌ها باید برای پذیرایی و استقبال از مردم آماده شوند و آسمان ایران اسلامی در سراسر کشور در شب ۲۲ بهمن نورافشانی می‌شود.
کد خبر : 894938

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه کمیته امنیتی با دستور کار اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به ریاست سیدکمال سادات مشاور استاندار و مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران و با حضور دیگر اعضا برگزار شد.

سادات مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران در این جلسه ضمن گرامیداشت این ایام خجسته دهه فجر اظهار داشت: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن همواره مردمی بوده و اقشار مختلف مردم با شور و نشاط و در راستای دفاع از خون شهدا حضور خود را به منصه ظهور می‌رسانند و این روزِ تجدید میثاق امت با امام راحل (ره ) ، شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر تلاش دستگاه های امنیتی، انتظامی و خدماتی و اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی بزرگ روز 22 بهمن گفت: مسئولان تدابیر و بستر لازم را برای حضور  مردم، مهیا کنند.

سادات عنوان کرد: موکب ها باید برای پذیرایی و استقبال از مردم آماده شوند و آسمان ایران اسلامی در سراسر کشور در شب ۲۲ بهمن نور افشانی می شود.

وی افزود: هر کدام از ما در هر جایگاهی که هستیم در جهت خدمت به مردم تلاش نمائیم.

گفتنی است در این جلسه در خصوص ابعاد ترافیکی، مسیرهای جایگزین، حضور اورژانس، آتشنشانی، پاکسازی معابر و پوشش خبری مراسم و خدمت رسانی به مردم تمهیدات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته