دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

همایش «اندیشه و قلم» ارتش با حضور سرتیپ دادرس برگزار شد

همایش «اندیشه و قلم» ارتش با حضور سرتیپ دادرس برگزار شد
هشتمین همایش «اندیشه و قلم» ارتش با حضور جانشین فرمانده کل ارتش برگزار شد.
کد خبر : 891258

به گزارش خبرنگار گروه پژوهش و دانش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هشتمین همایش «اندیشه و قلم» ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور امیر محمدحسین  دادرس، جانشین فرمانده کل ارتش برگزار شد.

در این همایش که به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برپا شده بود، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی نیز شرکت کردند.

امیر دادرس، جانشین فرمانده کل ارتش با تاکید بر تهاجم همه جانبه دشمن علیه فرهنگ اسلامی گفتند: در عصری زندگی می‌کنیم که اوج تهاجم فرهنگی علیه کشورمان است، فضای مجازی نهاد خانواده‌ها را بی اعتبار کرده است و هدف اصلی آن در یک دوره میان مدت تغییر ذائقه‌ها است.

با توجه به این نکته ایشان بر نقش کلیدی نویسندگان در این نبرد اشاره کردند: غرب می‌تواند ارزش‌های جامعه و فرزندانمان را به مرور زمان تغییر دهد، پس کار اهل قلم در این دوره سخت است تا چتر انقلاب فراگیر شود و فرزندانمان به سمت شبکه‌های خارجی نروند.

همچنین در این همایش از هشت عنوان کتاب با دستان جانشین فرمانده کل ارتش رونمایی شد.

این آثار عبارت‌اند از: راهبرد ولایت، آبی بیکران عشق، جان بر سر پیمان، سرود سربلندی، کارنامه فرمانده، به وقت۱۶و۴سایت پدافندی سوباشی، پیشرفت و اقتدار در گام دوم انقلاب و جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی .

پایان بخش این همایش تقدیر از فرماندهان، برگزیدگان و نویسندگان برتر حوزه اندیشه و قلم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته