دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرلشکر سلامی: جنگ غزه فرسایشی است و مطمئنا پیروزی با ملت فلسطین است

سرلشکر سلامی: جنگ غزه فرسایشی است و مطمئنا پیروزی با ملت فلسطین است
فرمانده کل سپاه گفت: تاکنون نیرو‌های مقاومت توانسته‌اند ۳۰۰ دستگاه تانک مرکاوا را منهدم کنند. جنگ غزه فرسایشی است و مطمئنا پیروزی با ملت فلسطین است.
کد خبر : 880232

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تقدیر از مدال‌آوران کشتی که امروز بعدازظهر برگزار شد، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی ۱۶۰۰ دستگاه تانک برای مبارزه به فلسطینی‌ها به میدان آورد؛  بلینکن می‌گفت بعد از عملیات طوفان الاقصی که به تلاویو رسیدم تمامی مقامات صهیونیستی انگار مُرده بودند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به صهیونیست‌ها تنفس مصنوعی دادند و آن‌ها را احیا کردند، تأکید کرد: صهیونیست‌ها یک مدت پشت دیوار بودند و امکان دسترسی فلسطینی‌ها به آن‌ها نبود، صهیونیست‌ها بالاخره دیوار‌ها را شکافتند و داخل آمدند؛ این بزرگترین اشتباه عملیاتی و تاکتیکی اسرائیلی‌ها بود که موانع خود با  فلسطینی‌ها را برداشتند.  

فرمانده کل سپاه ادامه داد: تاکنون نیرو‌های مقاومت توانسته‌اند ۳۰۰ دستگاه تانک مرکاوا را منهدم کنند. جنگ غزه فرسایشی است و مطمئنا پیروزی با ملت فلسطین است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته