دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در اطلاعیه شماره ۱ تاکید شد؛

تهیه بلیت، گذرنامه زیارتی اربعین و اختصاص ارز فقط با ثبت‌نام در «سماح» مقدور است

تهیه بلیت، گذرنامه زیارتی اربعین و اختصاص ارز فقط با ثبت‌نام در «سماح» مقدور است
ستاد اربعین اعلام کرد: ارائه خدماتی از قبیل تهیه بلیت، دریافت گذرنامه زیارتی اربعین، اختصاص ارز زیارتی و غیره مشروط به ثبت نام زائران و متقاضیان در سامانه مذکور (سماح) است.
کد خبر : 861236

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) اطلاعیه شماره ۱ را منتشر کرد که بر مبنای آن اعلام شد، ثبت نام برای تمامی متقاضیان شرکت در راهپیمایی اربعین در سامانه سماح samah.haj.ir ضرورت دارد.

توجه به توصیه‌های مندرج در سامانه سماح برای تمامی متقاضیان شرکت در مراسم اربعین مورد استدعا و تاکید ستاد مرکزی اربعین است.

ارائه خدماتی از قبیل تهیه بلیت، دریافت گذرنامه زیارتی اربعین، اختصاص ارز زیارتی و غیره مشروط به ثبت نام زائران و متقاضیان در سامانه مذکور (سماح) است.

با عنایت به حذف ویزا برای سفر زیارتی اربعین و تعیین سقف تردد روزانه برای مرزهای هدف، ثبت نام به موقع و کامل در سامانه سماح برای تمامی زوار اربعین الزامی بوده و هنگام خروج از مرز مورد کنترل قرار خواهد گرفت.

ثبت‌نام در سامانه سماح بدون پرداخت حق بیمه به‌منزله ثبت‌نام تلقی نمی‌‌شود و هیچ‌گونه حقی را برای ثبت‌نام‌کننده ایجاد نمی‌‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته