دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1402 - 13:58
در مراسم آغاز بهره‌برداری پتروشیمی گچساران؛

رئیسی: راه‌اندازی پتروشیمی گچساران نشانه تحقق شعار «ما می‌توانیم» است

رئیسی: راه‌اندازی پتروشیمی گچساران نشانه تحقق شعار «ما می‌توانیم» است
رئیس‌جمهور در مراسم آغاز عملیات راه‌اندازی پتروشیمی گچساران گفت: تحقق شعار ما می‌توانیم و امیدوارسازی مردم به اتمام کارهای نیمه‌تمام، گام بزرگی است.
کد خبر : 858539

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مراسم آغاز عملیات راه‌اندازی پتروشیمی گچساران بیان کرد: امروز در جهت افزایش اشتغال و رشد تولید گام بزرگی برداشته شده‌ است.

وی با تأکید بر اینکه تحقق شعار ما می‌توانیم و امیدوارسازی مردم به اتمام کار‌های نیمه‌تمام، گام بزرگی است، ادامه داد: ایرانی بودن پروژه پتروشیمی و اشتغال ۳ هزار نفر در این مجموعه، از افتخارات آن است.

رئیس جمهور افزود: مجتمع پتروشیمی خلیج‌فارس باید نیاز‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را لحاظ کند. ۲۶۰۰ میلیارد تومان در برنامه مصوبات سفر برای مسئولیت‌های اجتماعی با هدف هزینه در استان دیده شده‌ است.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: پتروشیمی گچساران دسترنج همین کارشناسان و کارگرانی است که با وجود سختی‌‎های فراوان، پتروشمی را راه‌اندازی کردند.

وی با تأکید بر اینکه بخش قابل توجهی از این پروژه در دوسال گذشته و بصورت شبانه‌روزی و در چند شیفت انجام شده است، بیان کرد: انگیزه و عشق و دلدادگی  در محقق شدن این پروژه حرف اول را می‌زند، همه این‌ها در جهت تحقق شعار ما می‌توانیم است.

رئیس قوه مجریه گفت: در جمع آوری گاز‌های مشعل و تولید آن به مواد پتروشیمی  همه ما باید تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رئیسی بیان کرد: باید با انسجام، اتحاد، انگیزه و علم و فن‌آوری کاری کرد که روزبه روز  بر ثروت کشور افزوده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته