دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک شرکت عضو شبکه اعلام کرد؛

عرضه خدمات آزمایشگاهی با تخفیف ۱۰ درصدی

عرضه خدمات آزمایشگاهی با تخفیف ۱۰ درصدی
یک شرکت عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، طیف گسترده‌ای از خدمات آزمایشگاهی را با تخفیف ۱۰ درصدی ارائه می‌کند.
کد خبر : 858194

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک شرکت دانش‌بنیان به عنوان یکی از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، طیف گسترده‌ای از خدمات آزمایشگاهی خود را با تخفیف ۱۰ درصدی به اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی ارائه می‌دهد.

این مجموعه آزمایشگاهی در نظر دارد تمام خدمات خود را با احتساب تخفیف بیش از ۱۰ درصد به اعضاء باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی شامل اعضاء هیئت علمی، دانشجویان و شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه کند.

خدمات آزمایشگاهی در بخش بازرسی (آزمایش‌های غیر مخرب (NDT) و آزمایش‌های غیر مخرب پیشرفته (Advance NDT)، بخش متالورژی (آزمایش‌های متالورژی، مکانیک شکست و شناسایی مواد) و بخش پایش خوردگی و آزمایش‌های خوردگی از جمله خدماتی این شرکت است.

همچنین بخش ژئوتکنیک، بخش مقاومت مصالح (آزمایش‌های مکانیک خاک و سنگ و مصالح ساختمانی) و بخش شیمی آزمایش‌های شیمی‌تر و icp از دیگر خدمات آزمایشگاهی به شمار می رود.

این شرکت، با تنوع سبد خدمات در زمینه‌های بازرسی فنی و کالا، ژئوتکنیک مهندسی و خدمات آزمایشگاهی (متالورژی، ژئوتکنیک و مقاومت مصالح، شیمی و خوردگی) و همراهی مستقیم نزدیک به ۵۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص، جزو شرکت‌های ایرانی است که توانسته با حفظ یکپارچگی، طیف وسیعی از خدمات مورد نیاز صنایع را پاسخگو باشد.

همچنین آزمایش‌های مکانیکی متالورژی، آزمون OCP، آزمون پلاریزاسیون پتانسیو دینامیک (تافل، سیکلی)، آزمون امپدانس الکتروشیمیایی، آزمون HIC و آزمون SSCC از جمله آزمون‌هایی هستند که شامل تخفیف پاییز می‌شوند.

آزمایش‌های متالوگرافی، آزمایش آنالیز کوانتومتری، آزمایش‌های مکانیکی شکست خستگی-CTOD- تنش پسماند- (K۱C-J۱C) و آزمایش‌های خوردگی از جمله آزمایش‌هایی هستند که در بخش آزمایش‌های مکانیکی متالورژی انجام می‌شوند.

همچنین آزمایش‌های مطالعات سنگ شناسی و خدمات میکروسکوپی، آزمایش‌های مکانیک سنگ و پتروگرافی (درشرایط محیط و در شرایط مخزن) با تجهیزات سروکنترول، آزمایش‌های مکانیک خاک (از جمله سه محوری و دینامیکی)، آزمایش‌های سنگ دانه و بتن (از جمله طرح اختلاط و آزمایش‌های قلیائیت) و آزمایش‌های شیمیایی (از جمله آنالیز شیمیایی انواع سیمانها، آب و خاک و روان کننده‌های بتن، آنالیز شیمیایی دوده سیلیس و عیار سنجی سنگ آهن) در بخش‌های دیگر آزمایشگاهی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته