دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1401 - 19:16
عضو دفتر سیاسی حماس:

روابط حماس با دولت سوریه به حالت عادی بازگشته است

روابط حماس با دولت سوریه به حالت عادی بازگشته است
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: روابط این جنبش با دولت سوریه به حالت عادی بازگشته است.
کد خبر : 835589

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، خلیل الحیه، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: روابط این جنبش با دولت سوریه به حالت عادی بازگشته است.

خلیل الحیه روز شنبه در گفت‌وگو با روزنامه لبنانی «الاخبار« افزود: حضور هیئت حماس در دمشق نشان می‌دهد که روابط با دولت سوریه به حالت عادی بازگشته است و در مسیر صحیح خود قرار گرفته است که بر محور و اصل ایمان به حق ملت فلسطین در دفاع از خود و آزادسازی سرزمینش به هر شیوه‌ای استوار است.

او اضافه کرد: پس از دیدار رسمی هیئت حماس با رئیس‌جمهوری سوریه در مهرماه گذشته، هیئت‌های حماس دیدارهای مختلفی از دمشق داشته‌اند و این سفرها کمک زیادی به نزدیک‌تر شدن دیدگاه‌های دو طرف کرده است.

الحیه با محکوم کردن نشست امنیتی عقبه گفت: با برگزاری هر نشستی که جنایت‌های دشمن صهیونیستی در حق ملت فلسطین را محکوم نکند، مخالفیم و آن را محکوم می‌کنیم.

او هدف از سفر اخیر هیئت حماس به سوریه را اتحاد گروه‌های فلسطینی برای مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان اشغالگر در شهرها و روستاهای کرانه غربی و پشتیبانی از ملت فلسطین برای مقابله و پاسخ به این جنایت‌ها عنوان کرد.

هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز پنجشنبه به‌منظور رایزنی با دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین وارد دمشق پایتخت سوریه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته