دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1401 - 15:03
با حضور مسئولان برگزار شد؛

اجتماع پسران حاج قاسم در دانشگاه آزاد شهرستان انار

اجتماع پسران حاج قاسم در دانشگاه آزاد شهرستان انار
مراسم اجتماع پسران حاج قاسم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار با حضور مسئولان، خانواده‌ معظم شهدا و دانش‌آموزان برگزار شد.
کد خبر : 823931

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از انار، اجتماع پسران حاج قاسم به مناسبت سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبد سلیمانی با حضور مسئولان شهرستان، خانواده‌ معظم شهدا و دانش‌آموزان مدارس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار برگزار شد.

**سردار سلیمانی ۴۰سال با لباس رزم مقابل دشمنان اسلام جنگید

امام جمعه شهرستان انار در این مراسم سیزدهم دی را یادآور حماسه سخت و دلخراش برای آزادی خواهان جهان دانست و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با خانواده سردار دل‌ها فرمودند سلیمانی شخصی نبود که از آسمان‌ها به زمین بیاید در کنار مردم بود و خداوند به او عزت داده تا برای دفاع از مظلومان و امت اسلامی همیشه در صحنه باشد.

حجت الاسلام علی اکبر علیدادی سلیمانی افزود: شهید سلیمانی با کاری که با دشمنان منطقه و جهان کرد باعث شد به عنوان سردار دل‌ها لقب بگیرد و همیشه پیرو یتیمان و مستضعفان بود؛ بنابراین صاحب مکتب بوده و در همه عرصه‌ها بی بدیل بود.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی فوق العاده انسان باشخصیت، باتقوا و مردم داری بود و همیشه می‌گفت در هیچ مراسم یا برنامه‌ای از او تعریف نکنند و هر کس که پیش سردار دل‌ها می‌آمد او با احترام جلوی آنان بلند شده و تکریم کرده و با همه توان تلاش می‌کرد تا مشکل آنان را حل کند.

امام جمعه شهرستان انار گفت: حاج قاسم سلیمانی ۴۰سال با لباس رزم مقابل دشمنان اسلام جنگید و خیلی شجاع و نترس بود. همه خطرات را به خاطر دفاع از جان مردم به خود تحمل می‌کرد و از معرکه‌های سخت و طاقت فرسا خود را نجات می‌داد تا اینکه به دست شقی‌ترین فرد رئیس جمهور سابق آمریکا خونش ریخته و به درجه شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته