دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1401 - 11:32
امام جمعه زواره:

دانشگاهیان پرچم استکبارستیزی را برافراشته نگه‌دارند

دانشگاهیان پرچم استکبارستیزی را برافراشته نگه‌دارند
حجت‌الاسلام عبدالله عسکری گفت: دانشگاهیان باید با شناخت استکبار برابر توطئه‌ دشمنان انقلاب اسلامی ایران هوشیار باشند و پرچم استکبارستیزی را برافراشته نگه‌دارند.
کد خبر : 812998

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زواره، حجت‌الاسلام عبدالله عسکری امام جمعه زواره در نشست هم‌اندیشی با موضوع استکبارستیزی که به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره برگزار شد، اظهار کرد: سابقه خصومت آمریکا با ایران به سال ۱۳۳۲ می‌رسد که در ماجرای کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ تا امروز این کشور در هر موردی که به آمریکایی‌ها اعتماد کرده، ضربه خورده و بعد از انقلاب هم این عناد به شکل‌های مختلف وجود داشته است. 

وی افزود: از تحرکات در سفارت آمریکا برای براندازی، تشویق عراق به جنگ و کمک‌های مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی به عراق، حمله به هواپیمای مسافربری، تحریم‌های اقتصادی و جنگ روانی برای اثرگذاری روی افکار عمومی در فضای مجازی و رسانه‌ها باید درس عبرت بگیریم. دانشگاهیان باید با شناخت استکبار در برابر توطئه‌ دشمنان انقلاب اسلامی ایران هوشیار باشند و با تلاش بیشتر در راه علم اندوزی پرچم استکبارستیزی را برافراشته نگه‌دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته