دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1401 - 10:42
در گفت‌وگو با آنا تشریح شد؛

جشنواره مشاعره علوی بوشهر چگونه گذشت؟

مشاعره موضوعی ۱۵ داوطلب در ۳ گروهجشنواره مشاعره علوی در استان بوشهر با مشاعره موضوعی ۱۵ داوطلب در ۳ گروه برگزار شد.
کد خبر : 670344
بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، جشنواره مشاعره علوی در مرحله‌ استانی در استان بوشهر برگزار شد و ۱۵ داوطلب در سه گروه به مشاعره موضوعی پرداختند.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در این‌باره گفت: جشنواره مشاعره علوی از سلسله برنامه‌های جشنواره امامت و ولایت دانشگاه آزاد اسلامی است که به مناسبت عید سعید غدیر برگزار شد.


باقر گرگین با بیان اینکه شرکت‌کنندگان آقا و خانم از سن ۱۵ تا ۲۳ سال و از قشر دانش‌آموز، دانشجو و طلبه بودند که در جشنواره مشاعره علوی به رقابت پرداختند، عنوان کرد: در این رویداد ۵۰ داوطلب برای شرکت در مشاعره علوی استان بوشهر اعلام آمادگی کرده بودند که پس از ارزیابی‌های صورت گرفته از بین ۵۰ داوطلب، ۳ گروه ۵ نفره انتخاب شدند و به مرحله نهایی مشاعره علوی راه یافتند.


دبیر جشنواره مشاعره علوی با تأکید بر اینکه شعر از دیرباز یکی از رسانه‌های اثرگذار در جامعه بوده است که بین مردم و هنرمندان جایگاه ویژه‌ای دارد، درباره اهداف جشنواره مشاعره علوی بیان کرد: هدف از برگزاری مشاعره، ترویج فضیلت‌های مولای متقیان و الگوسازی از شخصیت بی‌بدیل ایشان بود که تلاش شد تا در این محفل به ابعاد شخصیتی مولا علی (علیه السلام) و معرفی ایشان در قالب شعر پرداخته شود.


معاون فرهنگی دانشجویی واحد بوشهر با قدردانی از حمایت کنندگان این رویداد ادبی یادآور شد: این برنامه مشاعره با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر و دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.


به گزارش آنا، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر به عنوان سخنران در جشنواره مشاعره علوی حضور داشت و در پایان مسابقه به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.


انتهای پیام/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته