دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1401 - 11:23
رئیس دانشگاه تهران:

کلاس‌های تقویتی رایگان در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

مقیمی با اشاره به اجرای طرح دانش‌افزا برای رفع مشکلات درسی دانشجویان گفت: با اجرای این طرح در دانشگاه، کلاس‌های تقویتی رایگان برگزار می‌شود.
کد خبر : 650355
نشست خبری رئیس دانشگاه تهران با اصحاب رسانه



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سیدمحمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران صبح امروز (۱۴ فروردین ۱۴۰۱) در مراسم بازدید از نخستین روز بازگشایی کلاس‌های حضوری دانشگاه تهران، در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح دانش‌افزا برای رفع مشکلات درسی دانشجویان گفت: شرایط به‌گونه‌ای آماده شده است که دانشجویان دغدغه درسی و سلامت خود را نداشته باشند. با اجرای طرح دانش‌افزا، کلاس‌های تقویتی به‌صورت رایگان برگزار می‌شود تا اگر ضعفی در کلاس‌های آنلاین بوده برطرف شود و با توجه به نزدیکی امتحانات پایان ترم، دانشجویان دیگر مشکلی نداشته باشند.


وی افزود: البته در دوره کرونا فعالیت‌ها کم نشده است، به‌عنوان مثال بیش از ۸۷۰ عنوان فعالیت توسط ۱۳۰ انجمن علمی و دانشجویی دانشگاه انجام شد که این انجمن‌ها در تمام رشته‌های تحصیلی پایگاه دارند؛ بنابراین طرح دانش‌افزا برای دروسی اجرا می‌شود که اساتید و دانشجویان اعلام کنند نیاز به برگزاری کلاس تقویتی دارد. یعنی نیازسنجی از سوی دانشجویان صورت می‌گیرد و کلاس‌ها از طریق دانش‌آموختگان تحصیلات تکمیلی که به تشخیص اساتید توانایی تدریس را دارند، برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/۱۰۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته