دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 فروردين 1401 - 16:59

نشست «ترسیم چشم انداز و حکمرانی مطلوب فرهنگی» فردا برگزار می‌شود

اولین نشست از سلسله نشست‌های «ترسیم چشم انداز و حکمرانی مطلوب فرهنگی» فردا یکشنبه ۷ فروردین به همت ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.
کد خبر : 649642
حکمرانی



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با توجه به اهمیت و ضرورت فوق‌العاده بالای ترسیم سند چشم انداز در پیشبرد اهداف٫ رسالت و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران و همچنین تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت ترسیم چشم‌اندازها و اهمیت بالای آن در زمینه پیشرفت و توسعه کشور، سلسله نشست‌های علمی با عنوان آفا: ترسیم آینده فرهنگی کشور٫ از سوی ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.


هدف از برگزاری این سلسله نشست‌ها تدوین و ترسیم وضعیت آینده فرهنگی کشور است که جلسات مقدماتی تبیین مقدمات و ملزومات ترسیم آن برگزار شده و برنامه‌ریزی‌های اولیه هم در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شده است.


سلسله نشست‌های مذکور در واقع گام‌های عملیاتی در راستای تبیین و روشن ساختن شیوه ترسیم آینده فرهنگی کشور است.


در همین راستا اولین نشست از این سلسله نشست‌ها با عنوان ترسیم چشم‌انداز و حکمرانی مطلوب فرهنگی به شکل وبینار از سوی دفتر رصد پایش و آینده نگاری فرهنگی برگزار می‌شود.


گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه هفتم فروردین ماه ۱۴۰۱ به نشانی sccr.ir/r/farhang مراجعه نموده و به صورت برخط در این نشست شرکت کنند.


انتهای پیام/۴۱۶۷



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته