دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1400 - 15:58

پایان اردوی تیم ملی گلبال در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

اردوی تیم ملی گلبال جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان به پایان رسید.
کد خبر : 645100
پایان اردوی تیم ملی گلبال جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کاشان، میثم عرب‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه صبح امروز در تمرینات آماده‌سازی تیم ملی گلبال جمهوری اسلامی ایران که آخرین روز خود را سپری می‌کرد، حضور یافتند.(بیشتر بخوانید)


رئیس دانشگاه آزاد کاشان در این بازدید اظهار کرد: این دانشگاه به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی همواره در کنار ورزشکاران است و حامی خوبی برای جامعه ورزش کشور است.


پایان اردوی تیم ملی گلبال در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان


میثم عرب‌زاده ادامه داد: تلاش ورزشکاران افتخارآفرین تیم ملی گلبال بسیار ارزشمند و قابل قدردانی است و امیدواریم همچنان ورزشکاران برای میهن به درخشش خود در میدان‌های ورزشی ادامه دهند.


این مرحله از اردو با حضور ۲۵ ورزشکار و به مدت ۱۰ روز بود و گلبالیست‌های نابینا و کم‌بینای کشور تمرینات خود را زیر نظر مربیان در دو نوبت صبح و عصر برگزار کردند.


مهدی نباتی از اصفهان سرمربی‌گری تیم ملی گلبال را عهده‌دار است و محمد سرنجی ورزشکار کاشانی تیم ملی گلبال مردان را همراهی می‌کند.


پایان اردوی تیم ملی گلبال در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان


به گزارش آنا، در بخش بانوان نیز زینب ارک دستانی به‌عنوان مربی و طیبه استکی به‌عنوان بازیکن از اصفهان در خدمت تیم ملی هستند. بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ روزهای ۹ تا ۱۵ اکتبر ۲۰۲۲ ( ۱۷ تا ۲۳ مهر ۱۴۰۱) به میزبانی شهر هانگژو چین برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته