دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیسی اعلام کرد؛

آغاز ثبت‌ نام دانشجویان متقاضی حضور در ششمین جشنواره جایزه ملی ایثار

مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت‌ نام دانشجویان متقاضی حضور در ششمین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار خبر داد.
کد خبر : 628784
عصمت رئیسی



عصمت رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در شهرکرد از از آغاز ثبت‌نام دانشجویان متقاضی حضور در ششمین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار خبر داد و اظهار کرد: ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی شاهد و ایثارگر و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی جامعه هدف اسفند امسال در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.




بیشتر بخوانید:


استقبال دانشگاه آزاد اسلامی یزد از ششمین جشنواره جایزه ملی ایثار




وی اظهار کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر همسر و فرزند شهید، آزادگان، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان می‌توانند از طریق ستادهای شاهد و ایثارگر برای ثبت‌نام اقدام کنند.


مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در مراسم تجلیل ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار برترین‌های آموزشی و تحصیلی شاهد و ایثارگر با حضور مسئولان کشوری معرفی می‌شوند.


رئیسی تبیین کرد: دانشجویان واجد شرایط برای دریافت شیوه‌نامه اجرایی ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار و شرایط شرکت در این جشنواره می‌توانند با شماره تلفن ۰۳۸۳۳۳۶۱۰۷۶ ستاد شاهد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تماس بگیرند.


به گزارش آنا، ۸۸۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری مشغول به تحصیل هستند.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته