دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1400 - 10:15
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

دستگیری ۷۷ سارق و کشف ۷ کیلو تریاک طی ۷۲ ساعت/ شهروندان منازل خالی خود را تعیین تکلیف کنند

سرهنگ قدم‌زاده با اشاره به کشفیات سرکلانتری یکم اظهار کرد: در این مرحله از طرح رعد ۷۷ نفر سارق دستگیر شدند و ویلایی به مبلغ ۷۰ میلیارد تومان تخریب شد.
کد خبر : 627117
پنجاه و یکمین طرح رعد

سرهنگ محمدباقر قدم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه جامعه خبرگزاری آنا، درباره کشفیات سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در طرح رعد ۵۱ اظهار کرد: طرح رعد ۵۱ به دستور فرمانده انتظامی تهران بزرگ به مدت ۷۲ ساعت در شهرستان شمیرانات به اجرا درآمد و در طول این ۷۲ ساعت توانستیم ۷۷ سارق را دستگیر کنیم و ۶۷ مورد نیز کشفیات اموال مسروقه داشتیم که بعد از کشف اموال، به شاکی و مالباختگان تحویل داده شد.


سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه در این طرح ۴ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت هم کشف شد افزود: همکاران در یگان انتظامی مترو، نزدیک به ۷ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در داخل مترو کشف کردند و مقداری از اراضی ملی که توسط افراد سودجو تصرف شده بود را تخریب کردیم.




بیشتر بخوانید:


اسکورت ۶۰ مرکز واکسیناسیون و کشف ۳ هزار واکسن تقلبی در پایتخت




وی ادامه داد: یک ویلا به مبلغ ۷۰ میلیارد تومان را با دستور قضایی تخریب کردیم و مدت‌ها بود این حکم اجرا نمی‌شد و هفته گذشته همکارانم در کلانتری ۱۶۵ لتیان موفق به اجرای این حکم شدند و اموال و زمین‌ها به نهادهای دولتی بازگشت.


قدم‌زاده با اشاره به سایر دستگیری‌های این سرکلانتری گفت: در زمینه دستگیری سارقان منزل، موفق به دستگیری زن و شوهر سارق مسلحی شدیم که در سایت دیوار جهت خرید یخچال وارد منزل شهروندی شده بودند و همکاران این ۲ نفر سارق مسلح را دستگیر کردند.


سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: همچنین اعضای باند ۵ نفره‌ای را که خانه‌های خالی از سکنه را شناسایی می‌کردند و شبانه افرادی را به عنوان سرایدار در منازل قرار می‌دادند دستگیر کردیم. این افراد مبایعه‌نامه‌ای را درست می‌کردند و بعد از تعویض قفل‌ها، از ورود مالک به منزل جلوگیری می‌کردند.


وی بیان کرد: توصیه می‌کنیم شهروندان منازل خالی خود را تعیین تکلیف کنند تا به جای امنی برای سارقان تبدیل نشود.


انتهای پیام/۴۱۷۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته