دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1399 - 13:32
رئیس مجلس عراق:

شهید «المهندس» با اقدامات خود باعث سربلندی عراق شد

رئیس مجلس عراق اقدامات نایب‌رئیس شهید حشدالشعبی را عامل سربلندی این کشور خواند.
کد خبر : 549608
50.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از شبکه العهد، مراسم سالگرد شهادت ابومهدی المهندس، نایب‌رئیس حشدالشعبی و قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجلس عراق برگزار شد.


«محمد الحلبوسی»، رئیس مجلس عراق در سخنانی گفت: امروز در سالگرد شهادت شهید و رزمنده بزرگ، ابومهدی المهندس جمع شده‌ایم که شگفت‌انگیزترین اقدامات را انجام داد تا عراق سربلند و سرافراز باقی بماند.


وی با بیان اینکه ابومهدی المهندس از حاکمیت ملی عراق دفاع کرد، افزود: شهید «مهندس» مواضع آشکار و صریحی علیه تروریست‌های داعشی در مجلس ایراد کرد. باید تلاش کنیم تا به اهداف ملی که فرماندهان شهید مقاومت برای حفظ آن‌ها تلاش کردند، دست یابیم.


حلبوسی عنوان کرد: گرامی داشتن یاد و خاطره این بزرگ‌مرد و فداکاری‌هایش نشان‌دهنده میهن‌پرستی و بیانگر آرمان ملت عراق در حفظ دستاوردهای پیروزی تاریخی به‌دست آمده در برابر تروریسم است. بزرگ‌ترین درسی که می‌توانیم از شهادت این فرمانده بگیریم، حفظ پیروزی و انسجام ملی با وحدت کلمه و نزدیکی مواضع است.


وی افزود: در نخستین سال از برگزاری مراسم یادبود شهادت ابومهدی المهندس باید بر تحقق اهداف عالی و ملی پیموده شده به‌وسیله این مبارز شاخص کار کنیم. من از همه می‌خواهم این راه را برای عبور از اوضاع مبهم و روند پیچیده سیاسی کشور ادامه دهند.


انتهای پیام/4033/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته