دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1394 - 12:12

انتصاب و جابجایی در حوزه معاونت دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود +عکس

دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در جلسه هیات رئیسه خود شاهد تغییر و تحولات درون سازمانی برای بهبود عملکرد این دانشگاه بود .
کد خبر : 52232

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا بر این اساس دو تغییر معاونتی و جابجایی در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اتفاق افتاد که طی آن و در حکمی از سوی رئیس این دانشگاه ؛ دکتر مجید سلامی به عنوان سرپرست حوزه معاونت آموزشی منصوب شد . در این پست پیش از این دکتر محسن بوجاری خدمت می کرد که از خدمات وی تقدیر بعمل آمد .



دکتر صاحبعلی منافی نیز به سمت سرپرست حوزه معاونت پژوهش و فناوری منصوب شد و از خدمات دکتر مجید سلامی در طول دوران تصدی در این سمت تقدیر بعمل آمد . منافی پیش از این و در سالهای گذشته نیز چندین سال در این سمت مشغول بود .


در ادامه این انتصابات حکم دکتر مجتبی عامری هم از سرپرستی به معاونت برای حوزه عمرانی و به مدت یکسال ابلاغ گردید . وی نیز چند سالی است که در این سمت مشغول به خدمت است .



دکتر سید حسین بدیعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ضمن تقدیر از همه کسانی که در این پست ها خدمت می کرده یا در حال خدمت هستند گفت : در این دانشگاه چیزی به نام تودیع نداریم بلکه تعویض ها فقط تکریم افراد است چرا که همه این افراد برای ما عزیز هستند و انشاءالله در آینده در سایر پست ها از این عزیزان استفاده خواهیم کرد .



وی افزود : هدف از تغییرات فقط ارتقای بیش از پیش سیستم و افزایش راندمان کاری و جلب رضایت اساتید ، کارکنان و دانشجویان است و همه باید بدانیم که اینگونه پست ها هیچکدام ماندنی نیست .


بدیعی تصریح کرد : هر شخصی در هر پستی ولو رده های پایین می تواند مثمر ثمر باشد و اگر به نحو احسن کار خود را انجام دهد مطمئنا منشاء اثر خواهد بود .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته