دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1399 - 11:29
حجت‌الاسلام ذوالفقاری عنوان کرد؛

راه‌اندازی مراکز نیکوکاری نهاد امید در واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی گلستان

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: مراکز نیکوکاری نهاد امید در واحدهای دانشگاهی این استان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر : 510201
photo5909133954684924355.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از  آزادشهر، حجت‌الاسلام محمد ذوالفقاری در مراسم گشایش چهارمین مرکز نیکوکاری نهاد امید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر اظهار کرد: «انفاق» یکی از آموزه‌های راهبردی  دین برای رشد و تکامل فردی و جامعه است که به آن توصیه و تأکید فراوان شده است.


وی با اشاره به نقش «انفاق» در سیاست تصریح کرد: علاوه بر اینکه انفاق در مسائل فردی و اجتماعی نقش بسزایی داشته در امور سیاسی نیز می‌تواند نقش‌آفرینی کند.


رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، ارتباط انفاق و اقتصاد را در جامعه یک ارتباط مستقیم و حیاتی عنوان کرد و ادامه داد: این دو مقوله ارتباط تنگاتنگ و مستقیم با یکدیگر داشته و دانشگاه به‌عنوان یک رکن نهادی و راهبردی باید به آن توجه کند.


ذوالفقاری با بیان اینکه تاکنون واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی در استان گلستان در حوادث مختلف پای کار بوده‌اند، خاطرنشان کرد: در سیل سال گذشته، شیوع کرونا و پرداخت شهریه دانشجویان نیازمند واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر استان به‌صورت خودجوش پای کار آمده و کمک‌های خوبی در این حوزه‌ها انجام دادند.


راه‌اندازی چهار مرکز نیکوکاری نهاد امید در گلستان


وی از راه‌اندازی «مراکز نیکوکاری نهاد امید» در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گلستان خبر داد و افزود: این دانشگاه با کمیته امداد توافقنامه‌ای منعقد کرده و مقررشده این دو نهاد با شناسایی استادان، دانشجویان، کارکنان و خانواده‌های دانشجویان نیکوکار از یک سو و شناسایی دانشجویان و کارکنان نیازمند در هر واحد دانشگاهی از سوی دیگر آنها را زیرپوشش این مراکز درآورند.


رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان بیان کرد: تأمین مسکن، خرید کالا و خدمات، تأمین جهیزیه، پرداخت اجاره‌بها مسکن، تهیه و تأمین دارو، پرداخت تسهیلات با کارمزد پایین و ... از جمله فعالیت های این مراکز  خواهد بود.


ذوالفقاری با اشاره به گشایش چهارمین مرکز نیکوکاری نهاد امید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر گفت: تاکنون چهار مرکز نیکوکاری نهاد امید در مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سطح استان راه‌اندازی شده و این دانشگاه نیز در فعالیت‌های خیرخواهانه پیشرو بوده است.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته