دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1399 - 12:12
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لنجان خبر داد؛

رقابت 616 داوطلب لنجانی در آزمون سراسری زبان‌های خارجی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان از رقابت 616 نفر در رشته زبان‌های خارجی داوطلب آزمون سراسری سال 99 در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 509701
konkor018.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لنجان، داوطلبان کنکور سراسری ورودی دانشگاه‌ها در چهار روز و یک نوبت صبح در گروه‌های هنر، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و زبان‌های خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان به رقابت پرداختند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان در حاشیه برگزاری آزمون سراسری زبان‌های خارجی از حضور 453 داوطلب در رشته هنر،  548 نفر در رشته علوم ریاضی و فنی، 669 نفر در رشته علوم تجربی و 616 نفر در رشته زبان‌های خارجی داوطلب آزمون سراسری سال 99 در این دانشگاه خبر داد.



سیدمسعود داودی با اشاره به برگزاری موفق آزمون سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی لنجان تصریح کرد: در راستای صیانت از سلامت داوطلبان، کاهش فشار و استرس خانواده‌های داوطلبان، تمهیداتی از قبیل تعبیه محلول ضدعفونی و تب‌سنجی در بدو ورودی دانشگاه، حذف اثر انگشت داوطلبان برای شناسایی و قرارندادن دفترچه روی زمین، الزام کنترل‌کننده تطبیق عکس به داشتن شیلد صورت، تهویه مناسب هوا، رعایت فاصله صندلی‌ها طبق موازین بهداشتی و ... انجام شد.


وی تصریح کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته با تلاش بی‌وقفه، تدابیر خاص حفاظتی و امنیتی و ایجاد فضای فیزیکی مناسب و تأمین شرایط بهداشتی، سرمایشی و تهویه مطلوب، این رقابت بزرگ علمی در کمال آرامش، امنیت و سلامت کامل برگزار شد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته