دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1399 - 12:32
در آستانه عید غدیر صورت گرفت؛

رونمایی از پرچم حرم مطهر حضرت علی(ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج

همزمان با عید سعید غدیر از پرچم حرم مطهر حضرت علی(ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج رونمایی شد.
کد خبر : 506530
000000000 (1).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کهنوج، در آستانه عید غدیر مراسم رونمایی از پرچم متبرک حرم مطهر امام اول شیعیان در جوار مزار شهدای گمنام برگزار و همراه با آن همایش پیاده‌روی کارکنان و استادان از ورودی دانشگاه تا گلزار شهدای گمنام انجام شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج در این مراسم با بیان اینکه غدیر تداوم خط رسالت در آئینه امامت است، اظهار کرد: غدیر یک روز نیست، بلکه یک تاریخ است. غدیر یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخ صدر اسلام است، چراکه پایه و اساس ولایت از غدیر آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید:


رونمایی و اهتزاز پرچم آستان مقدس امام رضا‌(ع) در دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر


روح‌الله چراغپور، مقام و منزلت ائمه معصومین(ع) را مقامی الهی دانست و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم از رهروان صدیق اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باشیم.



وی مطرح کرد: امسال با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت افراد جامعه برگزاری همایش‌ها و جشن‌های غدیر و دهه ولایت و امامت با محدودیت‌های خاصی انجام شده که امیدواریم خداوند به حرمت این عید بزرگ شرّ ویروس کرونا را از سر مردم جهان به‌خصوص مسلمانان دور کند.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان، آنان را سمبل ولایت‌مداری دانست که به فرمان رهبر و مقتدای خود لبیک گفتند و با حضور در جبهه‌ها و با نثار خون پاک خود امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته