دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1398 - 11:13
رئیس پلیس پایتخت:

اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی برگزار می‌شود

رئیس پلیس پایتخت از برگزاری اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید، با حضور مقامات لشکری و کشوری خبر داد.
کد خبر : 467261
83.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حسین رحیمی ظهر امروز در نشست خبری که به منظور تشریح اهداف اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید برگزار شد، گفت: اقدامات دو سال گذشته بیشتر در این جهت بود که در وهله اول از افرادی که اقدامات سالم و قانونی اقتصادی دارند، حمایت کنیم. همان‌طور به منظور پیاده سازی منویات رهبری در راستای امنیت اقتصادی اقدام به تشکیل پلیس اقتصادی کردیم.


وی افزود: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب فردا اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید را برگزار می‌کنیم. این همایش با حضور افرادی که در رونق تولید تلاش می‌کنند در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد و این همایش یک همایش ملی است که جمعی از مقامات و مسئولان اقتصادی هیئت دولت و رئیس قوه قضائیه در آن شرکت می‌کنند.


رئیس پلیس پایتخت گفت: هدف اصلی این همایش بررسی ظرفیت‌ها و اقداماتی است که پلیس در راستای رونق تولید و امنیت اقتصادی می‌تواند انجام دهد.


رحیمی تأکید کرد: همایش مذکور با مسئولیت فرماندهی تهران بزرگ و با کمک دولت و دستگاه قضائی برگزار می‌شود و تلاش نیروی انتظامی این است که در کنار دستگاه قضائی بتواند رویکرد حمایتی را از افراد دخیل در امر توسعه موضوع اقتصاد و رونق تولید حمایت کند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته