دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1398 - 12:41
بختیاری‌زاده در گفتگو با آنا:

مراسم عزاداری ماه صفر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

مسئول هیئت اصحاب الحسین(ع) بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: مراسم عزاداری شهادت حضرت رقیه(س) و امام حسن مجتبی(ع) با سخنرانی حجج‌الاسلام پناهیان و قاسمیان به مدت چهار شب از نماز مغرب و عشا در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 418444
12.jpg

مهدی بختیاری‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به فرا رسیدن ماه صفر و ایام اسارت خاندان امام حسین(ع) اظهار کرد: مراسم عزاداری دهه اول ماه صفر‌المظفر 1441 در ایام شهادت حضرت رقیه(س) و امام حسن مجتبی(ع) به مدت چهار شب از جمعه 12 مهر تا دوشنبه 15 مهر 1398 از نماز مغرب و عشا در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


وی افزود: حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان به مدت سه شب و حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان یک شب در این مراسم سخنرانی می‌‌کنند و مهدی رسولی و سید مهدی حسینی به مدیحه‌سرایی می‌پردازند. همچنین شب آخر، گردهمایی کاروان‌های اربعین حسینی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


مسئول هیئت اصحاب الحسین(ع) بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه مراسم عزای اهل بیت(ع) در دانشگاه تهران به همت سه هیئت اصحاب الحسین بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، ثارالله بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران و انصارالمهدی مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود، گفت: برای خانواده‌هایی که فرزند خردسال دارند، مکانی به عنوان مهد اندیشه و نشاط به همراه مربی برای کودکان در نظر گرفته شده است.


بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: عموم مردم در کنار دانشگاهیان می‌توانند در مراسم عزاداری دانشگاه تهران شرکت کنند و اتومبیل‌های خود را در پارکینگ‌های دانشگاه پارک و از درب‌های شمالی، شرقی و غربی وارد دانشگاه تهران شوند.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته