دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1398 - 17:46
جعفری‌نژاد خبر داد؛

تشکیل پرونده برای شکارچیان دو توله خرس در سی‌سخت

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای شکارچیان دو توله خرس در شهرستان سی‌سخت پرونده قضائی تشکیل شده است.
کد خبر : 414196
980607_sisakht-3.jpg

محسن جعفری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با پیدا شدن لاشه 2 توله خرس در محل سایت زباله شهرستان سی‌سخت اظهار کرد: اخیراً دو لاشه توله خرس بر اثر شلیک اسلحه کشته و در سایت زباله این شهرستان رها شده بودند.


وی با بیان این‌که در حال حاضر فصل خاصی برای تغذیه خرس‌هاست و این گونه با جمعیت مناسب در استان ممکن است در مکان‌های در دسترس مشاهده شوند، افزود: در حال حاضر مشخص نیست این حیوانات در چه منطقه‌ای کشته شده‌اند ولی با توجه به این‌که در زمان مشاهده لاشه‌ها، زمان زیادی از کشته شدن آنها نگذشته بود آنها را به تهران منتقل کردیم.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به‌منظور پیگیری دستگیری متخلفان اقدامات مناسبی انجام شده که از آن جمله می‌توان به تجسس در باغات منطقه با حکم دستگاه قضائی و همچنین هماهنگی با پلیس فتا برای ردگیری متخلفان در نواحی شهری و همچنین معابر دسترسی به سایت زباله اشاره کرد.


جعفری‌نژاد با اشاره به این‌که تاکنون ردی از متخلفان به‌دست نیامده گفت: ما با جدیت پیگیر هستیم تا برای جلوگیری از تکرار چنین اقدامات غیرقانونی بررسی‌ها را به نتیجه برسانیم.


انتهای پیام/4105/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته