دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1398 - 11:58
رئیس پلیس پایتخت:

148 میلیارد تومان کالای قاچاق در پایتخت کشف شد

رئیس پلیس تهران بزرگ از کشف 148 میلیارد تومان کالای قاچاق از ابتدای سال تاکنون در پایتخت خبر داد.
کد خبر : 412108

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حسین رحیمی صبح امروز در حاشیه کشف محموله پارچه و بلور قاچاق در پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف 27 کامیون حاوی پارچه، بلور، کریستال و وسایل جانبی موبایل و بیت کوین خبر داد و اظهار کرد: این بار از یکی از استان‌های جنوبی کشور به سمت پایتخت روانه شده بود که توسط مأموران شناسایی شد و 4 نفر از عوامل اصلی این باند قاچاق دستگیر شدند و ارزش بار کشف شده بالغ بر 60 میلیارد تومان برآورد شده است.


وی با بیان اینکه این محموله قاچاق در عملیات شب گذشته پلیس امنیت اقتصادی پایتخت کشف شده است ادامه داد: قرار بود تا این محموله بعد از ورود به تهران به انبارهای واقع در جنوب پایتخت انتقال داده شود. از 27 کامیون توقیف شده، 20 کامیون حاوی بار پارچه قاچاق بود که عمدتاً کره‌ای، تایوانی و چینی بوده است و قرار بود تا این پارچه‌ها وارد صنایع شود.


رئیس پلیس پایتخت با اشاره به کشف 733 دستگاه ماینر بیت کوین در این عملیات اظهار کرد: اموال مکشوفه به گمرک تحویل داده خواهد شد و تاکنون در این عملیات 4 نفر دستگیر شدند و باید جرائم سنگینی را پرداخت کنند و تحقیقات همچنان ادامه دارد و امکان اینکه افراد دیگری نیز دستگیر شوند وجود دارد.


رحیمی خاطرنشان کرد: کشف پارچه قاچاق در پنج ماه ابتدایی سال جاری ۸۲ درصد نسبت به مدت سال گذشته افزایش پیدا کرده است.


وی با بیان اینکه در کشفیات کالاهای قاچاق ۷۰ درصد از لحاظ ریالی افزایش داشته‌ایم اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۴۸ میلیارد تومان کالای قاچاق توسط پلیس پایتخت و پلیس امنیت اقتصادی کشف شده است.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته