دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1398 - 13:33
فتاح در گفتگو با آنا:

مقاومت موجب عقب‌نشینی آمریکا و کشورهای زورگو خواهد شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تجربه نشان داده که مقاومت موجب عقب‌نشینی آمریکا و کشورهای زورگو خواهد شد، لذا مقاومت تنها راه پیروزی بر دشمنان است.
کد خبر : 385125
n82774043-72071940.jpg

پرویز فتاح در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حضور مردم در راهپیمایی را موجب دلگرمی مردم غزه دانست که زیر فشار ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش هستند و اظهار کرد: امروز همه مسلمانان جهان برای حمایت از مردم فلسطین به میدان آمدند و قطعاً این حضور می‌تواند مقدمات نابودی غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی را فراهم کند.


وی ادامه داد: حامیان این رژیم بدانند که آزادی‌خواهان جهان دست از حمایت مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف بر نخواهند داشت.


رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در پاسخ به سؤالی درباره مذاکره با آمریکا گفت: آمریکایی‌ها سابقه خوبی در این خصوص ندارند و آنها از هر حربه‌ای برای متوقف کردن ایران اسلامی استفاده می‌کنند که البته کشور ما با راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب تمام توطئه‌های آمریکا را خنثی خواهد کرد.


فتاح اظهار کرد: تجربه نشان داده است که مقاومت و ایستادگی موجب عقب‌نشینی آمریکا و کشورهای زورگو خواهد شد، لذا مقاومت تنها راه پیروزی بر دشمنان است.


وی درخصوص تهدیدهای ترامپ نیز گفت: رئیس‌جمهور آمریکا گاهی حرف‌هایی می‌زند که خود مردم و سناتورهای آمریکایی نیز تعجب می‌کنند چراکه اظهارنظرهای وی منطقی نیست؛ کشور ما همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس با مقاومت خود دشمنان را مأیوس کردند امروزه نیز با همان رویکرد مقابل دشمنان خواهند ایستاد.


انتهای پیام/۴۱۱۰/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته