دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1398 - 19:31
ارجمندی:

ذلت آمریکای جنایتکار برای همه جهانیان ثابت شده است

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر‌ دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: ذلت آمریکای جنایتکار برای همه جهانیان ثابت شده است.
کد خبر : 384614
636944746540495494_md.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، عبدالمجید ارجمندی در همایش تجلیل از دانشجویان نمونه شاهد و ایثارگر‌ دانشگاه علم و صنعت ایران که عصر امروز در سالن شهید بهرامی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: آن روزی که امام خمینی(ره) فرمودند «ای کاش من‌ هم یک سپاهی بودم»، اخلاص پاسداران در دوران دفاع مقدس به یادماندنی بود.


وی افزود: در طول چهل سال گذشته هجمه‌های بسیاری توسط دشمنان خبیث جمهوری اسلامی به سپاه پاسداران انقلاب انقلاب اسلامی وارد شده که نشان از رذالت آنان دارد. ذلت آمریکای جنایتکار برای همه جهانیان ثابت شده که یکی از آن‌ها اعتراف رئیس‌جمهور آمریکا بود‌ که گفته در جنگ عراق ۷ تریلیون دلار خرج کردیم اما با هواپیمای چراغ خاموش در خاک عراق فرود آمدیم.


مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر‌ دانشگاه علم و صنعت ایران ادامه داد: پس از مواضع دولت تروریست پرور آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه، اتحاد بیشتری میان مردم شکل گرفت و همه خود را یک سپاهی اعلام می‌کردند. طبق آیه قرآن اعتقاد داریم که مکر و‌ حیله دشمنان به خودشان برمی‌گردد. نایب امام زمان(عج)، دانشگاه علم و صنعت را فیضیه دانشگاه‌ها اعلام کرده‌اند و دانشگاهیان علم و صنعت با تمام وجود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند.


ارجمندی بیان کرد: اقتدار چهل ساله نظام جمهوری اسلامی را مدیون رهبری عزیز، فرزندان شجاع سپاه و همراهی آحاد جامعه هستیم. به این نتیجه رسیده‌ایم که دشمنی آمریکا و ایادی استکبار به دلیل اقتدار روزافزون ایران اسلامی است و ما افتخار می‌کنیم که در قله اقتدار قرار داریم. در این روزها، اندیشه مدیران باید مانند شهید جهان آرا باشد، او می‌گفت اگر شهر سقوط کرد آن را پی می‌گیریم اما مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند.


انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته