دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1398 - 14:32
نصیرزاده:

معلمی از ارکان توسعه علمی در شکل‌گیری شخصیت علمی و فرهنگی است

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: معلمی از ارکان توسعه علمی در شکل‌گیری شخصیت علمی و فرهنگی است.
کد خبر : 377946
636620938163296644_B_md.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حسین نصیرزاده رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی روز معلم را تبریک گفت.


در این پیام آمده است: تعلیم و تعلم از والاترین ارزش‌های پسندیده الهی است. اساتید به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین ارکان توسعه علمی کشور در شکل‌گیری شخصیت علمی و فرهنگی جامعه نقشی جاودانه دارند. دوازدهم اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، یادآور مقام والای اساتید و معلمان در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت فرهیختگانی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق، جهاد و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.


در ادامه این پیام عنوان‌شده است: بی‌شک استاد شهید مطهری مصداقی بارز از مجاهد مردان راستینی است که جان در طبق اخلاص نهاده و عمر گهربار خود را درراه خدمت به اسلام و انقلاب سپری کرده‌اند. آثار به‌جای مانده از این استاد شهید در زمینه مذهبی سبب روشنگری و آزاداندیشی اذهان اقشار مختلف شده و روشنی‌بخش راه جویندگان علم و دانش اسلامی است.


در خاتمه این پیام آمده است: این‌جانب بر ساحت ایمان «استاد شهید مرتضی مطهری» و تمامی اساتید و معلمان شهید ادای احترام می‌کنم و این روز را به همه معلمان و مدرسان محترم عرصه تعلیم و تربیت به‌ویژه اساتید شاهد و ایثارگران، تبریک عرض می‌کنم. امید است که با عنایت به الطاف ذات باری‌تعالی در ادامه راه شهدا توفیق یابیم و در ادامه مکتب جهاد، ایثار و شهادت به پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های والای اسلام و انقلاب، شهدا و ایثارگران سرافراز، گام برداریم.


انتهای پیام/4107/4084/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته