دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1398 - 09:44
نصیرزاده در گفتگو با آنا:

دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه اجتماعی تحول‌ساز است

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور این دانشگاه در تمام شهرهای کشور موجب شده تا به عنوان یک سازمان اجتماعی در بین مردم، تحول‌ساز باشد.
کد خبر : 382847

حسین نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با تبریک سی‌و‌هفتمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه در راستای فرمان مبارک امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس یک مجموعه علمی کارآمد به‌وجود آمده است که در پهنای نظام جمهوری اسلامی گسترده شده است.


وی افزود: در سالیان گذشته شاهد این بوده‌ایم که دانشگاه آزاد اسلامی برکات بسیاری برای کشور در برداشته و توانسته جوانان و نیروهای اجرایی کشور را در واحدهای خود تربیت کند. یکی از برکات دانشگاه آزاد اسلامی برای کشور تربیت مدیرانی متخصص برای نظامات کشور است.


رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی برای حفظ و دانش‌افزایی جوانان کشور شد و توانست نیروهای ارزشی با اندیشه‌های انقلابی را پرورش داده و تقدیم کشور کند. بسیار ارزشمند است که سالروز تأسیس دانشگاهی که چنین نیروهایی را تربیت کرده، گرامی بداریم.


نصیرزاده با اشاره به تحولات مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: تحولات مدیریتی چشم‌انداز و رویکردهای دانشگاه را دچار تغییرات اساسی کرده و امروز دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان آینده‌ساز ایران اسلامی باید مدیران انقلابی را در دامان خود پرورش بدهد. باحضور مدیران انقلابی در رأس دانشگاه آزاد اسلامی، شاهد تغییرات بسیاری در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی هستیم.


وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی از مردم و برای مردم است و حضور این دانشگاه در تمام شهرهای کشور موجب این شده تا به عنوان یک سازمان اجتماعی در بین مردم، تحول‌ساز باشد.


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
دانشجو ایثارگر
France
سه‌شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
۰
چند بار به دفتر ایثارگران مراجعه کردم دریغ از پاسخ
همش بداخلاقی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
۰
از خدا میخوایم که اداره ایثارگران سازمان مرکزی بشه در تراز انقلاب
جای تاسفه
دریغ از پاسخگویی
هلدینگ شایسته