دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1398 - 12:09
قنبری خبر داد:

کشف یک تن و 551 کیلوگرم مواد افیونی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری دو قاچاقچی و کشف یک تن و 551 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان زاهدان خبر داد.
کد خبر : 382315
031.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، محمد قنبری از کشفیات جدید مواد مخدر در استان سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته با کسب خبری مبنی بر جابه‌جایی یک محموله مواد افیونی توسط قاچاقچیان مسلح با یک دستگاه وانت در یکی از محورهای فرعی منتهی به شهر زاهدان بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.


وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر  به همراه سه تیم از قرارگاه عملیاتی عمار ضمن شناسايی مسير تردد قاچاقچيان با اجرای کمين در مسير عبور آنان، خودرو حامل مواد مخدر را ساعت یک بامداد شناسايی و در يک درگيری مسلحانه آنان را متوقف کردند.


فرمانده انتظامی استان سيستان و بلوچستان تصريح کرد: در اين درگيری مسلحانه تکاوران پلیس دو سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی از خودرو وانت یک تن و 551 کیلو و 210 گرم  مواد مخدر از نوع تریاک، دو قبضه سلاح شکاری، 136 فشنگ، یک قبضه کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب حاوی 12 تیر جنگی کشف کردند.


قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق خاطرنشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی باندهای قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود؛ چراکه چشمان تیزبین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.


انتهای پیام/4110/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته