دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1398 - 14:56
با امضای تفاهم‌نامه؛

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزاد‌شهر با پلیس فتا همکاری می‌کند

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر و پلیس فتا شهرستان گنبد کاووس منعقد شد.
کد خبر : 378881
455218196_333130.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آزادشهر، مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر و پلیس فتای گنبد کاووس صبح امروز با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر  و رئیس پلیس شهرستان گنبد کاووس  برگزار شد.


این تفاهم‌نامه به منظور استفاده از توانایی‌های علمی، پژوهشی و فناوری و با هدف تقویت و توسعه همکاری‌های آموزشی، فرهنگی و تحقیقاتی برای استمرار ارتباط سازمان یافته پلیس فتا و دانشگاه آزاد آزادشهر و دسترسی و به‌کارگیری دانش فنی و فناوری روز در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی در موضوعات مرتبط با نیازهای متقابل منعقد شد.


در بخشی از مفاد این تفاهم‌نامه بر اجرای دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت تخصصی و عمومی مشترک در زمینه‌های‌ مختلف علمی، تخصصی و فرهنگی، حمایت از تحقیقات کاربردی برای توسعه ارتباط بین پلیس فتا و دانشگاه، ارائه مشاوره در زمینه موضوعات مورد نظر طرفین و برگزاری نمایشگاه‌هایی با عنوان‌ تهدیدهای مجازی همراه با ارائه بروشور و لوح فشرده تأکید شده است.


این تفاهم‌نامه به امضای محمدمهدی نادری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر، زید احمدی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد آزادشهر و امیر قزلسفلو رئیس پلیس گنبدکاووس رسید.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته