دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کولیوند در گفتگو با آنا:

تسهیلات اعطایی به ایثارگران سیل‌زده مازاد بر خدمات دولت است

مدیر کل مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی بنیاد شهید برای ایثارگران خسارت دیده از سیل مازاد بر خدمات دولت در این خصوص است.
کد خبر : 373127
Untitled.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، در پی حادثه سیل اخیر بسیاری از هم‌وطنان ما در این حادثه دچار خسارت‌های مالی و روحی بسیاری شدند که جامعه شاهد و ایثارگر نیز از این قائده مستثنی نیستند. 


خداکرم کولیوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا درباره ایثارگران حادثه‌دیده در سیل اخیر گفت: با جمع‌آوری آمار از سوی ستاد مدیریت بحران که در بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور سامان بخشیدن به اوضاع ایثارگران حادثه‌دیده در سیل شده است، 2 هزار نفر از ایثارگران در این حادثه دچار خسارت شده‌اند که این آمار با بررسی‌های بیشتر احتمال کاهش یا افزایش خواهد داشت.


مدیرکل مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: خوشبختانه منازل مسکونی ایثارگران در شرایط خوبی به وسیله بیمه‌گذار، بیمه شده‌‌ بودند که در این حادثه تا سقف 350 میلیون ریال جبران خسارت خواهد شد. یکی از کار‌هایی که توسط ستاد مدیریت بحران در بنیاد شهید و امور ایثارگران و شخص رئیس این ستاد و معاونت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام گرفت، حضور مستقیم در صحنه خسارت‌ها بود. سرکشی به ایثارگران حادثه‌دیده از سیل به خوبی توانست عمق حادثه و سطح خسارات وارد شده به ایثارگران را برای بنیاد شهید روشن کند.


وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری که در سیل اخیر دچار خسارت شده‌اند، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. بنیاد شهید در این راستا تسهیلاتی مانند وام مسکن و وام اشتغال را برای خسارت‌دیدگان در سیل در نظر گرفته است و این تسهیلات مازاد بر خدماتی است که از سوی دولت ارائه خواهد شد.


انتهای پیام/4072/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته