دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 فروردين 1398 - 07:55
سارقان تهرانی رصد می‌شوند؛

لزوم ادامه‌دار بودن طرح رعد پلیس در تهران/ کاهش 21 درصدی وقوع جرم

بعد از اجرایی شدن طرح‌های رعد پلیس پایتخت، شاهد کاهش وقوع جرم و سرقت در تهران بودیم که همین امر ادامه‌دار بودن این طرح در سال جدید را الزامی می‌کند.
کد خبر : 372743
43.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، طرح‌های رعد پلیس پایتخت مدتی است که در تهران بزرگ با رویکرد مقابله با سارقان در تمام نقاط تهران برگزار می‌شود؛ درحال حاضر بیش از 20 مرحله از این طرح به بهترین نحو ممکن در تهران اجرا شده که نتیجه آن هم کاهش قابل توجه وقوع جرم و سرقت منازل، مغازه، خودرو و موتورسیکلت بوده است.


پلیس پایتخت در این طرح برنامه‌های خاص و ویژه‌ای را برای هر کلانتری تعریف می‌کند و امروز کلانتری‌های سطح تهران خودشان اقدام به کشف جرم می‌کنند که اقدامی مناسب است؛ قبلاً این اقدامات توسط پلیس آگاهی صورت می‌گرفت؛ نکته مهم و اساسی این است که قطعاً طرح‌های رعد پلیس پیشگیری پایتخت در سال جدید نیز باید دنبال شود تا سارقان فرصت نفس کشیدن پیدا نکنند.


بر اساس این گزارش، هم‌اکنون وقوع جرم در تهران با 21 درصد کاهش نسبت به سال گذشته وضعیت مطلوبی را دارد؛ همچنین آمار سرقت نیز بعد از اجرای طرح‌های رعد از گذشته بهتر شده و کیف‌قاپی نیز حدود 40 درصد نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است.


در واقع همین آمارها نشان‌دهنده موفقیت پلیس در اجرای طرح رعد بوده است که ادامه‌دار شدن آن را الزامی می‌کند.


انتهای پیام/4110/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته