دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 فروردين 1398 - 14:49
معاون عمرانی استاندار لرستان:

بارش‌ها در لرستان شدید و خطرآفرین است

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: بارش‌ها در لرستان شدید و خطرآفرین است و به مردم هشدار می‌دهیم در مسیر سیلاب و رودخانه‌ها قرار نگیرند.
کد خبر : 370537
n83253498-72920586.jpg

احمد مرادپور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا گفت: بارش‌ها در لرستان شدید و خطرآفرین است و به مردم هشدار می‌دهیم در مسیر سیلاب و رودخانه‌ها قرار نگیرند.


وی افزود: هر چند که با هشدارهای مکرر، برخی از مردم خانه‌ها را تخلیه کرده‌اند اما برخی  هنوز حاضر به ترک کردن خانه‌های خود نشده‌اند.


معاون عمرانی استاندار لرستان در خصوص نحوه هشدار و اطلاع‌رسانی به مردم خرم‌آباد در خصوص خطر سیل گفت: از طریق صداوسیما و خبرگزاری‌های داخلی به مردم اطلاع‌رسانی کردیم و در مرحله بعد به درب خانه‌ها مراجعه کرده و به تک‌تک خانواده‌ها هشدار دادیم تا خانه‌های خود را ترک و به نقاط امن پناه ببرند. از شب گذشته نیز با آژیر و بلندگو از مردم خواسته‌ایم به نکات ایمنی در خصوص سیل توجه کنند.


مرادپور در خصوص خطر جانی برای مردم گفت: متأسفانه برخی از مردم هیجانی هستند و گاهی برای تماشا به نزدیک رودخانه‌ها می‌آیند که این موضوع احتمال خطر را زیاد می‌کند. در حال حاضر نیروهای سپاه و آتش‌نشانی و هلال‌احمر در مسیر رودخانه‌ها مستقر شدند تا از نزدیک شدن مردم به این مناطق پرخطر جلوگیری کنند و امیدواریم تلفات جانی نداشته باشیم.


بنابر این گزارش با شدت بارندگی‌ها رودخانه‌های خرم‌رود و کرگانه طغیان کرده و سیلاب در برخی مناطق شهر خرم‌آباد به مناطق مسکونی نفوذ کرده است.


انتهای پیام/4087/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: سیل لرستان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته