دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1397 - 09:56
توکلی خبر داد:

رقابت یک میلیون نفر در آزمون سراسری/ 19 اسفند فرصت مجدد ثبت‌نام

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بر اساس آمار اولیه، تعداد یک میلیون و 76 هزار و 657 نفر برای شرکت در آزمون ثبت‌نام کردند.
کد خبر : 363803
345111.jpg

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار کرد: ثبت‌نام برای  شرکت در رشته‌های تحصیلی با آزمون سال 98 از 24 بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و  دیروز دوشنبه 6 اسفند پایان پذیرفت.


وی افزود: بر اساس آمار اولیه، تعداد یک میلیون و 76 هزار و 657 نفر برای شرکت در آزمون ثبت‌نام کردند و آمار نهایی  متعاقباً اعلام خواهد شد.


مشاور عالی سازمان سنجش اضافه کرد: به‌منظور مساعدت به داوطلبانی که در مهلت تعیین‌شده موفق به دریافت سوابق تحصیلی نشده‌اند و یا به هر دلیل دیگر برای پذیرش در رشته‌های با آزمون و دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام نکرده‌اند، مهلت مجدد در نظر گرفته‌شده است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی داوطلبان می‌توانند در مهلت مجدد ثبت‌نام از یکشنبه ۱۹ اسفند تا چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷ با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق اطلاعیه این سازمان که از امروز سه شنبه ۷ اسفند منتشرشده است برای آزمون سراسری سال ۹۸ ثبت‌نام کنند.


انتهای پیام/4085/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته