دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1397 - 12:21
امام جمعه موقت تهران:

ضرورت حضور مدیر جوان در گام دوم انقلاب/ نشست ورشو سیرک مسخره بود

امام جمعه موقت تهران گفت: اصلی‌ترین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مسئولان هستند که باید میدان را برای مدیران جوان و انقلابی باز کنند.
کد خبر : 360748
BQ4K4356.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام‌‌ والمسلمین محمدجواد حاج‌‌علی‌اکبری در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران که در مصلی بزرگ امام‌‌خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران قدرشناس و شاکر نعمت‌های خداوند است و با افتخار عرض می‌کنم این ملت بسیار بزرگ است.


وی با بیان اینکه ملت ایران 40 سال انقلاب اسلامی را یاری کرده است، افزود: مردم ایران دارای صبر و شکر انقلابی است و به همین سبب در مسیر تعالی قرار گرفته است و مانند دو بال آزادی این ملت برای رسیدن به قدرت الهی را تأمین می‌کند.


امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه باید در مقابل اشرافی‌گری برخی افراد صبور و مبارز بود، گفت: نماد شکر ملی ملت ایران همین 22 بهمن امسال بود و این راهپیمایی بزرگ جلوه بزرگی را به جهانیان نشان داد.


حاج‌‌علی‌اکبری با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی و جنگ رسانه‌ای دشمن، حضور مردم در 22 بهمن حماسه فاطمی اعلام کرد، افزود: 22 بهمن امسال بسیار بی‌نظیر بود و از تمام نسل‌ها نیز در این مراسم بزرگ حضور داشتند و حال و هوای عجیبی در کشور بود و می‌توانستیم حضور شهدا را هم در این مراسم احساس کنیم.


وی با بیان اینکه دشمنان از حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن عصبانی شده و به اتوبوس حافظان امنیت کشور حمله ناجوانمردانه‌ای توسط گروه‌های دست‌نشانده انجام دادند، افزود: جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی حماسه‌ای بزرگ بود و یک سیلی بزرگ به نفوذی‌های داخلی و دشمنان ملت ایران بود که دست جنایتکاران علیه ملت ایران رسوا خواهد شد.


امام جمعه موقت تهران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، عنوان کرد: ایشان دارای تجربه مدیریت عالی حکومت اسلامی هستند و یک مجاهد کارکشته با 50 سال جهاد هستند و اشراف تاریخی بسیار زیادی بر مسائل سیاسی و جهانی دارند.


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیروزی فراوانی را به‌دست آورده است و آماده انتقال این میراث به نسل جوانان با طراوت خواهد بود، اضافه کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب، امید واقع‌بینانه و خوشبینی مشاهده شده و ایشان از تجربه شگرف انقلاب اسلامی بهره برده‌اند.


حاج‌علی‌اکبری با اشاره به اینکه دستگاه طاغوت به ملت ایران همواره القا می‌کرد که نمی‌توانند، افزود: روحیه خودباوری انقلاب اسلامی نشان داد که مردم ایران همواره می‌توانند کارهای بزرگی را انجام دهند و عقلانیت و ژرف‌نگری همراه با مستند و با منطق در بیانیه رهبری دیده می‌شود و دارای جامعیت کم‌نظیری است.


متن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بدیع و منطقی است


وی ایجاد یک روایت بدیع و مستند در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رهبر انقلاب به‌صراحت دیده می‌شود، عنوان کرد: صداقت و صراحت انقلابی در متن بیانیه گام دوم انقلاب رهبری دیده شده و انعطاف انقلابی را راهکار اصلی برای دهه پنجم انقلاب معرفی می‌کنند. 


خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه مخاطب این بیانیه همه هستند و در رأس آنها دشمنان انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: تمدن نوین اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مشاهده شده و دشمنان ایران زمانی که درصدد ضربه زدند به مردم ما هستند، بدانند ملت و رهبر ایران می‌خواهند نقشه 40 سال آینده را ترسیم کنند.


کنفرانس ورشو سیرک مسخره‌ای بود


وی افزود: دشمنان ایران سیرک مسخره‌ای مانند «ورشو» برگزار کردند، ولی بدانند مردم ایران با عزت به مقاومت خود ادامه می‌دهند.


حاج‌علی‌اکبری با تأکید بر اینکه مخاطب بعدی این بیانیه مسئولان هستند که باید فرصت را برای مدیران جوان و انقلابی باز کنند و بیانیه گام دوم انقلاب به این نکته اشاره دارد، عنوان کرد: در برنامه‌ریزی و سیاست‌ها باید بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ملاک قرار بگیرد و جوانان عزیز و رشید صاحبان تمدن نوین اسلامی در قرن جدید هستند. جوانان هم نگذارند این بیانیه انقلابی بایکوت شود و تببین هنرمندانه از آن داشته باشند.


انتهای پیام/4082/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته