دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1397 - 14:57
معاون کمیته امداد:

کمیته امداد برای استقرار اقتصاد دانش‌بنیان در کشور همکاری می‌کند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: کمیته امداد در فضای کسب وکار کشور، خود را موظف می‌داند برای استقرار اقتصاد دانش‌بنیان در کشور همکاری کند.
کد خبر : 360032
امضای-تفاهم-نامه-همکاری-میان-کمیته-امداد-و-معاونت-علمی-و-فناوری-ریاست-جمهوری.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور حجت‌الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد و سید محمدحسین سجادی نیری، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی ریاست جمهوری امضا شد.


عبدالملکی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به فضای مثبت ایجادشده میان معاونت علمی ریاست جمهوری و شرکت‌های دانش‌بنیان با کمیته امداد گفت: اقتصاد دانش‌بنیان برای نیاز اصلی در مسیر پیشرفت اقتصادی کشور است.


وی با بیان اینکه حرکت به سمت اقتصاد دانش‌بنیان نیازمند اقدامات جدی در همه زمینه‌ها به ویژه توجه به تولیدات خرد و کلان با تکیه بر عنصر دانش، نوآوری و خلاقیت است، ادامه داد: کمیته امداد به عنوان نهادی فعال در فضای کسب وکار کشور، خود را موظف می‌داند برای استقرار اقتصاد دانش‌بنیان در کشور همکاری کند.


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، تسهیل در ترویج و اطلاع‌رسانی کسب و کارهای نوین در حوزه دانش‌بنیان و خلاق را از مهمترین موارد تفاهم‌نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دانست و خاطرنشان کرد: اجرای این تفاهم‌نامه پیش از امضای دو طرف آغاز شده و امیدواریم گام مهمی برای اشتراک توانمندی‌ها کمیته امداد و شرکت‌های دانش بنیان و قدمی مثبت در راه ایجاد اشتغال در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته باشد.


انتهای پیام/4087/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته