دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 دی 1397 - 12:59
رحیمی خبر داد:

اتصال بیش از 4 هزار واحد صنفی با مرکز هشدار الکترونیک پلیس تهران

رئیس پلیس پایتخت از اتصال 4 هزار و 500 واحد صنفی با مرکز هشدار الکترونیک پلیس تهران بزرگ خبر داد.
کد خبر : 350365

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، حسین رحیمی با اشاره به همکاری برخی از صنوف با مرکز هشدار الکترونیک پلیس پایتخت گفت: طی 2 سال گذشته از  واحدهای صنفی مشترک با مرکز هشدار الکترونیک(مها) پلیس پایتخت، هیچ‌گونه سرقتی انجام نشده است و امیدواریم در روزهای آینده واحدهای صنفی بیشتری نیز عضو این مرکز شوند. 


رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: تاکنون بیش از 4 هزار و 500 واحد صنفی و تجاری به‌ویژه صنف طلافروشی و صرافی‌های سطح شهر تهران، عضو این سامانه شده‌اند؛ از طرفی اقدامات تکمیلی برای عضویت بیشتر واحدهای صنفی با این مرکز در حال انجام است. 


وی با تأکید بر این مطلب که مرکز هشدار الکترونیک پلیس پایتخت، نقشی تأثیرگذار در ایجاد امنیت و پیشگیری از وقوع سرقت ویژه واحدهای صنفی شهر تهران خصوصاً طلافروشی‌ها، صرافی‌ها و مراکز تجاری است، تصریح کرد: به عنوان مثال، چندی پیش یکی از واحدهای صنفی که مورد دستبرد قرار گرفته بود، مأموران انتظامی مستقر در محدوده موفق شدند با هشدار به موقع این مرکز، در محل حضور یافته و سارقان را دستگیر کنند. 


رحیمی در خصوص نحوه عملکرد مرکز هشدار الکترونیک پلیس پایتخت، عنوان کرد: عملکرد این مرکز طوری است که با حضور سارق در محل، بلافاصله هشدار الکترونیکی به نزدیک‌ترین واحد گشت انتظامی مستقر در محل اعلام شده و پلیس می‌تواند در کمترین زمان ممکن در محل وقوع سرقت حضور یابد.


رئیس پلیس پایتخت در پایان با دعوت از شهروندان برای اشتراک با مرکز هشدارهای الکترونیک پلیس پایتخت، گفت: مالکان واحدهای صنفی و شهروندان، به منظور بهره‌برداری هرچه بیشتر از خدمات انتظامی با عضویت در این مرکز، می‌توانند امکان وقوع هرگونه سرقت و دستبرد به محل سکونت و واحد صنفی خود را کاهش دهند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته